Drżenie rolki paska klinowego - głośna praca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 20:47
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Drżenie rolki paska klinowego - głośna praca
Silnik 1z, Witam, zauważyłem, że drga mi rolka od paska klinowego, przy tym wydobywa się dziwny głos- rzęzienie, kilka osób mi mówiło ,że może to być napinacz lub sprzęgiełko od alternatora, Prosze potwierdźcie lub poradźcie co jest do wymiany ( konkretnie)
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2008 11:22 przez JAMES TDI GT, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 20:47
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Nie warto wymieniać całego napinacza- jeśli myślisz o nówce to kwestia ceny a jeśli myślisz o urzywce to kwestia że możesz kupić taki sam
W ASO są dostępne takie tulejki regeneracyjne w bardzo rozsądnej cenie (ok 20 zł za dwie- sam kupowałwm) i to zawsze oryginał.
Ale najpewniejszą metodą pozbycia się drgań napinacza i nieprzyjemnego świergolenia paska jest założenie na alternator koła pasowego za sprzęgiełkiem. silniki 1Z nie miały go fabrycznie, tylko do AFN-ow montowano je seryjnie.
Załóż właśnie takie kółko od AFN-a i napinacz stanie w miejscu jak wmórowany.
W ASO są dostępne takie tulejki regeneracyjne w bardzo rozsądnej cenie (ok 20 zł za dwie- sam kupowałwm) i to zawsze oryginał.
Ale najpewniejszą metodą pozbycia się drgań napinacza i nieprzyjemnego świergolenia paska jest założenie na alternator koła pasowego za sprzęgiełkiem. silniki 1Z nie miały go fabrycznie, tylko do AFN-ow montowano je seryjnie.
Załóż właśnie takie kółko od AFN-a i napinacz stanie w miejscu jak wmórowany.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz-1975 pisze:Nie warto wymieniać całego napinacza- jeśli myślisz o nówce to kwestia ceny a jeśli myślisz o urzywce to kwestia że możesz kupić taki sam
W ASO są dostępne takie tulejki regeneracyjne w bardzo rozsądnej cenie (ok 20 zł za dwie- sam kupowałwm) i to zawsze oryginał.
Ale najpewniejszą metodą pozbycia się drgań napinacza i nieprzyjemnego świergolenia paska jest założenie na alternator koła pasowego za sprzęgiełkiem. silniki 1Z nie miały go fabrycznie, tylko do AFN-ow montowano je seryjnie.
Załóż właśnie takie kółko od AFN-a i napinacz stanie w miejscu jak wmórowany.
jesli są wyrobione miejsca gdzie pracuje dzwignia napinacza to założenie kólka niewiele pomoże bo rolka napinająca pasek nie bedzie w osi .
faktycznie założenie kółka ze sprzęgłem to świetna rzecz , drgania znikają pod warunkiem ze masz jeszcze w miare dobre tulejki .
tulejki są do kupienia na allegro
i
kółko tez
całkowity koszt za same cześci to ok 100 pln
robiłem u siebie dokładnie to samo i jeszcze wymieniłem pólke pod alternatorem bo własnie miałem wyrobione tulejki i obudowe .
za półke zapłaciłem 100 pln po długich targach
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 20:47
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości