Znika olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Znika olej

Post autor: skymax » pn sie 04, 2008 18:48

Witam mam problem mianowicie zjadlo mi ok 1.5l-2l oleju na 7tys km od wymiany ;/ nie ma nigdzie wyciekow w tym rzecz a oleju nie ma ;// slyszalem ze jakbym sciagna przewod od turbiny ten prowadzacy do intercoolera to bym znalazl powod a tak czekam na jakies sugestie silnik 1.9TDI 90km
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2008 19:21 przez skymax, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » pn sie 04, 2008 18:53

skoro ci nie cieknie z silnika to mogą być uszczelniacze, może turbina - sprawdż ten przewód idacy do IC i bedziesz wiedział więcej



Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Post autor: skymax » pn sie 04, 2008 20:15

vwgolf fan pisze:skoro ci nie cieknie z silnika to mogą być uszczelniacze, może turbina - sprawdż ten przewód idacy do IC i bedziesz wiedział więcej

On sie poci na łączeniu tak wiec skoro tam bedize slad po oleju to co znaczy mniej wjecej... ile moge na tym pojezdzic i jakie bede koszty naprawy tak zakladajac ze mam w miare taniego mechanika i zaufanego...


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » pn sie 04, 2008 22:32

u mnie tez poci sie na łączeniu. odkreciłem oring na tej rurze, która idzie do ic i w srodku było trochę oleju,podejrzewam, że to turbina puszcza olej i pewnie jest tak u ciebie.

Sprawdz czy z intercoolera nie leci ci olej ( na łączeniu rury z ic)

Można z tym jeszcze pojezdzic dopóki turbina nie padnie - mysle ze z 50 tys jeszcze wytrzyma a moze nie :chytry:



Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Post autor: skymax » wt sie 05, 2008 19:12

Na łączeniu rury z IC nie ma nawet ślądów pocenia chyba , że to inna rura bo ja patrzę się na tą co jest na górze wychodząca z Turbo a nie na tą co jest na dole wiadomo OCB? tą co widac zaraz za reflektorem na górze IC jest sucho.


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości