Kupno rozrządu jak sprawdzić oznaczenie silnika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 01, 2008 12:57

Cwieku pisze:Z tego co sie dowiedizałem na forum, to przy wymianie rozrzdu w PD nie trzeba spawdzać kąta synchronizacji
no jak nie jak tak :P kąt synchronizacji dokładnie określa jak ustawiony jest rozrząd ... chodzi o synchronizację wałka rozrządu z wałem
Cwieku pisze:Wymagane jest to przy pompie.
chodzi o VP :?: tam sprawdzasz kąt wtrysku



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: szysz61 » pt sie 01, 2008 22:47

Według mnie wsilnikach PD można popuścić trzy śruby na kole zębatym, ale dopiero po zablokowaniu (np. wiertłem o ś. 4 lub 5) otworów ustalających położenie wałka rozrządu w pozycji górnego punktu. Poluzowanie tych śrub ułatwia montaż paska rozrządu.
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 22:48 przez szysz61, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości