problem ze słabym przyspieszaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

problem ze słabym przyspieszaniem

Post autor: estek1988 » śr lip 30, 2008 22:18

Witam mam golfa II z 1990 roku z silnikiem turbodiesla 1.6.Mój problem polega na słabym przyspieszeniu, silnik ma zmienione pierścienie i nie bierze oleju, myślałem że problem tkwi w turbosprężarce ale okazała się dobra.Po jezdzie z kumplem ,który ma golfa z takim samym silnikiem wiem że mojemu sporo brakuje i nie wiem co jest nie tak...
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:39 przez estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lip 30, 2008 22:29

Ustawinie kąta wtrysku na pompie - ustawienie wtrysków koszt 200 zł no i nowy filtr paliwa powietrza


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 31, 2008 06:39

Do tego od razu sprawdź czy nie zacięła ci się sztanga na turbo lub zawór na dolocie. Poza tym mógł ci się zaciąć trzpień regulujący dawkę w grzybku pompy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw lip 31, 2008 16:07

Jak masz manometr, to jakie jakie ciśnienie na turbo?
sprawdz LDA, boost pin czy działa prawidłowo, wężyk od kolektora do boost pin czy drożny nie pęknięty,
Auto kopci?? jak odpala na zimnym?
Kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 31, 2008 16:46

Koledzy ładnie sie wypisali :) ale ja bym zaczął od tego zebyś sprawdził oznaczenie silnika twoje i kolegi :) jeśli faktycznie są takie same to poźniej up up



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lip 31, 2008 22:32

Dokładnie. Jesli ty masz 1V a kolega SB no to "różnica" w przyspieszeniu jest :helm:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sie 01, 2008 00:26

adam16v pisze:Jesli ty masz 1V
tak właśnie pomyślałem :P więc czekamy co autor powie



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt sie 01, 2008 00:35

dzisiaj zmieniłem koła 195 50 15 zmieniłem na 185 60 14 różnica dość duża , auto gorzej wyglada :chytry: ale lepiej sie zbiera i kiera lżej chodzi (brak wspomy) . Tak że kółka maja również duży wpływa na dynamike jazdy :bajer: -pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sie 01, 2008 08:32

To się zgadza, dlatego też tak zrobiłem. 185/60 R 14 to optymalny kompromis przyczepność/osiągi dla 1.6 TD Na 195/50 R15 autem jeździło się lepiej w zakrętach lecz niestety na dziurach wyrywało plomby, na koleinach wyrywało kierownicę, a autko paliło co najmniej 0,5l więcej na 100 km.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » sob sie 02, 2008 08:21

my mamy takie samo oznaczenie SB, może to i przez kółka bo mam na razie stalówki 185/70/R14, ale to się niedługo zmieni :helm: , słyszałem od znajomego ,że można podkręcić też turbo oprócz pompy ale nie wiem czy to prawda...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob sie 02, 2008 09:06

Prawda, ale be wskaźnika doładowania raczej sięza to nie bierz, bo skutki mogą być tragiczne dla silnika i turbiny.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » sob sie 02, 2008 23:20

wiem , muszę pożyczyć ten wskażnik, chciałbym to zrobić żeby było dobrze ale mam trochę obaw bo tego jeszcze nie robiłem choć znam ten samochód dobrze, mógłbym otrzymać jakieś wskazówki????



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz sie 03, 2008 08:42

Najlepiej poczytaj sobie ten dział.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz sie 03, 2008 19:08

twardy, kapcie maja zarabiste znaczenie, powiem szczerze gdyby nie krecenie motorka i osprzetu to nawet zdrowy seryjny JR na 15 by szedl jak kupa, ostatnio przekladalem felunek na moment i na 13 i 14 to jak zdziczale auto ;)
z 15 juz trudniej idzie.

kolega niech sprawdzi kat wtrysku na pompie i wtryski na poczatek


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości