Witam
Temat spadku mocy i notlauf poruszany był wielokrotnie.
Przeszukałem forum i nie znalazłem przypadku podobnego do mojego stąd zakładam nowy temat.
Zacznę wiec od początku. Jestem użytkownikiem Golfa MK4 Variant 1.9 TDI silnik AHF 110 koni. Parę dni temu jadąc do pracy na chwile straciłem hamulce ( nie życzę nikomu takich problemów zwłaszcza w centrum Warszawy ), tak jakby nie było wspomagania (twardy pedał). Po zatrzymaniu samochodu i wyłączeniu silnika oraz wciśnięciu na „chama” pedału hamulca, pedał opadł i niby było wszystko ok hamulce działały poprawnie. Jadąc dalej w sumie z duszą na ramieniu nie rozpędzałem się zbytnio i na początku nie zauważyłem, że silnik nie ma takiej mocy jak wcześniej (pewnie turbo się nie załącza). Wczoraj byłem u jednego mechanika, który pośpiesznie sprawdzał mi przewody i wymienił kilka wężyków podciśnienia kazał również wymienić N75 oraz zawór zwrotny na wężyku doi N75 (notabene N75 wymieniłem bo urwał mi górną rurkę przy zdejmowaniu wężyka) wymiana tych dwóch elementów miała pomóc ale jak można się domyślić nie pomogła. Zacząłem więc bardziej interesować się tematem i sprawdziłem sam czy występuje jakieś ciśnienie w przewodach przykładając palec do zdjętej rurki z N75 (na forum jest filmik w temacie „inny spadek mocy” czy coś podobnego gdzie widać wyraźnie jak zasysane jest powietrze do N75) żadnego ciśnienia nie wyczułem. Tak, więc może ktoś z was koledzy jest mi w stanie pomóc lub zaproponować jakiś dobry warsztat w Warszawie, który naprawiłby mi mojego Golfa. Niedawno przeprowadziłem się do stolicy i nie znam żadnego mechanika, który mógłby zająć się tą usterką.
Z góry dzięki za pomoc.
PS. Jeśli będzie trzeba mogę opisać problem bardziej szczegółowo.
Pozdrawiam
Brak mocy po dziwnym osłabnięciu hamulców
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Masz prawdopodbonie problem z podcisnieniem wytwarzanym przez wakumpompę , podcisnienie te zarówno ma wpływ na sprawnośc hamulców (wspomaganie) oraz na prace ( sterowanie) turbiny.
Trzeba by sprawdzic wakuometrem jakie podcisnienie wytwarza wakum-pompa , jesli jest za niskie to :
- nieszczelnośc na węzykach do N75 lub N18
- nieszczelnośc na przewodzie podcisnieniowym do serwa hamulców lub uszkodzone same serwo (rozszczelnione )
- uszkodzona wakum-pompa
Co do warsztatu w Wa-wie , najlepiej niech ktos z miasta cie pokieruje do właściwego człowieka
Trzeba by sprawdzic wakuometrem jakie podcisnienie wytwarza wakum-pompa , jesli jest za niskie to :
- nieszczelnośc na węzykach do N75 lub N18
- nieszczelnośc na przewodzie podcisnieniowym do serwa hamulców lub uszkodzone same serwo (rozszczelnione )
- uszkodzona wakum-pompa
Co do warsztatu w Wa-wie , najlepiej niech ktos z miasta cie pokieruje do właściwego człowieka
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Marioprestiz
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości