Strzał pod maską, brak mocy, kopcenie, wyraźnie głośniejszy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Strzał pod maską, brak mocy, kopcenie, wyraźnie głośniejszy
Witam,
Właśnie przed momentem miałem nieprzyjemną przygodę. Po przejechaniu 2 km, przy przyspieszaniu na dwójce spod maski usłyszałem strzał.
Auto jeździ jakby bez turbo, jest głośniejsze przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, dym za autem.
Padła turbina?
Pozdrawiam
Właśnie przed momentem miałem nieprzyjemną przygodę. Po przejechaniu 2 km, przy przyspieszaniu na dwójce spod maski usłyszałem strzał.
Auto jeździ jakby bez turbo, jest głośniejsze przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, dym za autem.
Padła turbina?
Pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jesli czarny dym to jak pisze kolega nieszczelnosc w dolocie. Sprawdzic weze, jesli byl strzal to pewnie ktoras pekla.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
dokladnie u mnie byly identyczne objawy jak kolo pasowe wytarlo dziure w dolocie...
pewnie tez masz gdzies nieszczelnosc...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2007509
pewnie tez masz gdzies nieszczelnosc...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2007509
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
Diagnoza trafna wypadł gumowy wąż z turbo. Po zdjęciu obudowy i wysunięciu węża wyglądała sprawa tak:
A tutaj przyczyna, wystające zatrzaski które powinny być trzymane przez złączkę zupełnie zjechane.
Dodam jeszcze że w intercars takiego "gumiaka" nie mają.
Zamowienie przez mechanika oryginału koszt 165 zł.
Pozdrawiam i wielkie dzięki
rokoski
A tutaj przyczyna, wystające zatrzaski które powinny być trzymane przez złączkę zupełnie zjechane.
Dodam jeszcze że w intercars takiego "gumiaka" nie mają.
Zamowienie przez mechanika oryginału koszt 165 zł.
Pozdrawiam i wielkie dzięki
rokoski
U mnie było dokładnie to samo, wytarło metalowy zatrzask a jak usłyszałem 150 zeta za 20cm gumowej rury to kupiłem metalowe opaski za pare zeta, poskręcałem i sie trzyma. Swoja drogą próbowałem na plastykowych zaciskanych opaskach (dosc mocne to jest) to potrafilo naraz 3 zerwac jak przygazowałem wiec cieżko uszczelnić dolot za turbo domowymi sposobami. Jak sie dobrze przygazuje to widac jak prostuje i wykreca węże za ickiem
Siemka
Też miałem ten sam problem. Też założyłem obejme metalowa na rure i zacisnąłem to tymi zipami (te plastikowe cudaki), ale nie wytrzymało to dłużej jak 50km. Jak się silnik rozgrzał to puściło. Teraz to skręciłem kajnerowymi płaskimi drucikami i póki co ponad 1000km i trzyma się mocno. Jak ktoś zainteresowany jak to wygląda to mogę wrzucić fotke.
Pozdrawiam ;]
Też miałem ten sam problem. Też założyłem obejme metalowa na rure i zacisnąłem to tymi zipami (te plastikowe cudaki), ale nie wytrzymało to dłużej jak 50km. Jak się silnik rozgrzał to puściło. Teraz to skręciłem kajnerowymi płaskimi drucikami i póki co ponad 1000km i trzyma się mocno. Jak ktoś zainteresowany jak to wygląda to mogę wrzucić fotke.
Pozdrawiam ;]
Przepraszam z góry za odkopanie tematu...ostatnio zauważyłem ten sam problem u siebie....górna ta wypustka jest zjechana całkiem i zatrzask nie trzyma dobrze rury w tym gnieździe....czy ma ktoś jakieś zdjęcia jak można sobie z tym poradzić? niby koledzy wyżej opisali co i jak zrobić ale nie umiem sobie tego wyobrazić
Wszyscy tylko BRAK MOCY I BRAK MOCY :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości