Czasem dziwnie szarpie powyzej 2000rpm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Czasem dziwnie szarpie powyzej 2000rpm

Post autor: rafal914 » pt lip 18, 2008 18:42

Witam juz kiedyś pisałem o tym problemie, a pojawiał sie sporadycznie czasem wydaje mi sie ze na dobrze rozgrzanym silniku. Przy przyśpieszaniu powyzej 2000rpm pojawialy sie dziwne dlawienia delikatne czasem mocniejsze tak jakbym nagle puscil gaz i zaraz gwaltownie wcisnal. Czasem jezdzilem prze tydzien i bylo ok wyjechalem poza miasto i przy wyprzedzaniu powyzej 2000rpm te szarpniecia. Było tak ze pare razy sie zadlawil ale szedl na obrotach dalej przyspieszal caly czas. Oddalem do mechanika i powiedzial ze jakis wezyk od podcisnienia byl dziurawy wymienil mi go i musze powiedziec ze przez jakies 2 miechy bylo wszystko ok nawet powiem ze chodzil lepiej po tej wymianie wezyka mial lepszego kopa.
NO I TU NAGLE znowu sie pojawiło ale teraz zauwazylem ze zaczyna dlawic sie (szarpac) przy przyspieszaniu nawet juz przy 1300-2000rpm. dlawi sie dlawi puszcze gaz, dam dalej w deche i idzie lux przyspiesza ma kopa itd i jezdzi dalej ok. pojezdze troche i czasem sie pojawi czasem nie ten objaw. ostanio jezdzilem przez tydzien bylo ok. Wczoraj bylem na stacji zalalem paliwa pojezdzilem troche i znowu sie pojawilo szarpanie juz przy 1300rpm puscilem gaz zaczalem delikatnie jechac prze jakies 500m i dalem w deche i szedl lux.
POMÓŻCIE BO NIE MAM ZIELONEGO POJECIA CO SIE DZIEJE A BYLEM U MECHESA I TEZ NIE WIEM O CO CHODZI. a moze ktos zna kogos z PŁOCKA lub okolic co by mi cos pomógł . Czekam na jakies porady.

[ Dodano: 18 Lip 2008 18:44 ]
zauwazylem ze ten zaworek co sie łączą w nim wezyki te od podcisniem jest bardzo gorocy mozna powiedziec ze az parzy

[ Dodano: 19 Lip 2008 09:57 ]
mam tez nieoryginalną obudowe filtra powietrza jest wieksza od passata chyba ale przyplywka pasuje idealnie i takie czarny wezyk tez ma tam swoje miejsce, tylko ta obudowa lezy tak nisko przy silniku ze chyba wydaje mi sie ze lapie gorące powietrze, nie ma w nim tej profilowanej wygietej rurki jak przy orginale przez ktora lapie powietrze do filtra u mnie jest poprostu na plasko z filtrem dziura i juz, nie wiem czy to cos moze byc tym spowodowane tez , czy lepiej sprawic sobie oryginalna obudowe???
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 19:14 przez rafal914, łącznie zmieniany 1 raz.



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz lip 20, 2008 08:13

kolego a wiec tak moze to byc objaw padającej pompy :grrr: ale to nic pewnego zobacz czy podczas tego szarpania auto puszcza dymka. jesli masz vaga to zaloguj grupe 000 i odczytaj kąt wtrysku w BS. a jezeli to to nic z tych rzeczy to stawiam na przepływke ze jest na wykonczeniu. zaworkiem sie nie przejmuj bo autko z tego co opisujesz nie łapie trybu awaryjnego wiec powino z nim byc wszysko oki:)


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » ndz lip 20, 2008 11:34

To jest takie zadlawienie podczas tego przyspieszania jakby odciał mu na ulamek sekundy paliwo, minimalne takie zadlawienie i idzie dalej raz szarpie jeszcze dalej jak przyspiesza a raz tylko jeden raz sie zadlawi i idzie dalej spoko. Zauwazyelm ze objaw pojawia sie moze raz na pare dni na bardzo dobrze rozgrzanym silniku jak pojezdze dluzszy czas przy temp 90 stopni C .
A i nie puszcza dymka przy tym , dymka puszcza lekkiego dopiero jak na luzie dam gaz w deche do konca obrotosciomierza :) ale to chyba normalka. A i jeszcze zauwazylem ze teraz w maksie rozpedza mi sie do 150km/h a do 160km/h to troche juz trwa i to chyba juz koniec, a na poczatku jak go kupilem to 180 bezproblemowo smigal i chyba teraz stracil troche kopyta (przyspieszenia).



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz lip 20, 2008 16:15

kolego jak masz dostęp do vaga to zrób logi grupy 003 i sprawdz błedy:) ja obstawiam przepływke


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » pn lip 21, 2008 17:06

no niestety nie dysponuje vag-em ale wstepnie jestem umowiony z Adamem na Vaga w piatek .



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lip 21, 2008 19:03

rafal914 pisze:no niestety nie dysponuje vag-em ale wstepnie jestem umowiony z Adamem na Vaga w piatek
I ok.Przy okazji jak będziesz robił pomiar dynamiczny VAG`iem to sprawdź ile masz od 0-100km/h :bigok:



Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » pn lip 21, 2008 19:35

a w jakiej skali powinien sie miescic??? :)) jest to seria 90KM ,290000km najechane :)))



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lip 21, 2008 19:37

Pruszkowiak, Adamm mu sprawdzi wszystko takze liczenie ile sek do 100 juz malo wazne.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » pn lip 21, 2008 19:40

Pruszkowiak, myśle ze tak mniej niz 10s to napewno nie ma:))

[ Dodano: 21 Lip 2008 19:41 ]
souler, nie no spoko sprawdze dla kolegi Pruszkowiaka specjalnie :))) ;p


MóJ GOLFIK 1.9 TDI

[img]http://img61.imageshack.us/img61/2892/s6301577us6.jpg[/img]

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw lip 24, 2008 15:36

Nastawnik do czyszczenia, albo po prostu wpada w tryb awaryjny (Vmax. za niska)
VAG "powie" :bigok:



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw lip 24, 2008 15:39

arturo, ale jak by to był nastawnik to podczas tych szarpan autko by kopciło a tak nie jest:P


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 25, 2008 02:08

grzesiek1990, kto Ci takich glupot nagadal?

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 2:09 am ]
souler, Pruszkowiakowi chodzilo o pomiar przyspieszenia Vagiem :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » pt lip 25, 2008 08:32

Odepnij wtyczką od szybkościomierza w skrzyni biegów i sprawdz czy szarpie.
"zvagować" auto dynamicznie.
Ale jeśli masz blisko nie zastanawiaj się i grzej do Adamma,



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lip 25, 2008 13:37

grzesiek1990, kto Ci takich glupot nagadal?
gdzies tak na forum przeczytałem :bigok:


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości