silnik chce sie rozpaść podczas uruchamiania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt lip 22, 2008 21:12

podwiesza się zawór i wtedy ciśnienie oleju jest 2x większe, co skutkuje się podwieszaniem zaworów.
Mi się ten zawór 2 razy podwiesił i miałem podobne objawy do opisywanych. Też stało się to na ciepłym silniku.
Z tego co wyczytałem na forum to jest to typowa bolączka pomp oleju w silnikach tdi vp.

[ Dodano: 22 Lip 2008 21:15 ]
Ps. przegazówka powinna pomóc, ja osobiście 2 razy w panice szybko silnik wyłączyłem.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 22, 2008 21:17

ok tylko podpieranie zaworów , najczęściej jest przy mocnym piłowaniu .... im większe obroty tym większe ciśnienie

[ Dodano: Wto Lip 22, 2008 21:17 ]
ale zawsze mogę się mylić ;)



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt lip 22, 2008 22:02

damcio151 pisze:najczęściej jest przy mocnym piłowaniu
zgadzam się przy pałowaniu zaraz po włączeniu, wtedy się mogą podpierać zawory, ale jeśli tu nie ma dwumasu to coś musi być za to odpowiedzialne, objawy by pasowały,
u mnie to samo się wg. opisu stało się właśnie dwa razy na ciepłym.
zresztą nawet tu się pytałem, a ty też włączyłeś się w dyskusję.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=156221


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 22, 2008 22:06

jasiek21 pisze:zresztą nawet tu się pytałem, a ty też włączyłeś się w dyskusję.
Ano włączyłem i tam również pisane było o kręceniu go na zimnym/ciepłym silniku . Tutaj jak dobrze rozumiem dzieje się to na biegu jałowym

[ Dodano: Wto Lip 22, 2008 22:07 ]
jasiek21 pisze:u mnie to samo się wg. opisu stało się właśnie dwa razy na ciepłym.
ale też przy pałowaniu :chytry: :?:



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt lip 22, 2008 22:10

mi się tak dwa razy stało bezpośrednio po odpaleniu, nawet gazu nie dotykałem( konkretnie moja dziewczyna, bo to jej się dwa razy udało tak zapalić).
niech mu założyciel tematu na na zimnym po garach i zobaczy czy będzie ten sam efekt.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 22, 2008 22:12

jasiek21 pisze:mi się tak dwa razy stało bezpośrednio po odpaleniu, nawet gazu nie dotykałem( konkretnie moja dziewczyna, bo to jej się dwa razy udało tak zapalić).
więc i ja się podpinam do Twojej diagnozy :bigok:
jasiek21 pisze:niech mu założyciel tematu na na zimnym po garach i zobaczy czy będzie ten sam efekt.
dobry pomysł :)



jarzyngr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 18, 2008 18:57
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: jarzyngr » wt lip 22, 2008 22:22

Zastosuje się do Waszych wskazówek i napiszę potem jakie były tego efekty :bajer:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lip 22, 2008 22:33

jarzyngr pisze:Mam przegazować w momencie kiedy będzie się to działo? boje się że silnik wyskoczy. Rozmawiałem z fachowcem , za pogrzebanie w ECU chce 700 zł.Też twierdzi,że potrzebna jest
rolbro4 pisze:zmiana dawki startowej (rozruchowej)
...to jakiś szaleniec :food: 700 zł ?????!!!!!!!, wiem gdzie robią za kilka razy mniej, sam tam robiłem



jarzyngr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 18, 2008 18:57
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: jarzyngr » śr lip 23, 2008 21:52

Zrobiłem jak proponowaliście, odpaliłem silnik, jedynka i gaz do dechy, poza tym, że serce mi się krajało to żadnych negatywnych objawów nie stwierdziłem.
rolbro4 pisze:wiem gdzie robią za kilka razy mniej, sam tam robiłem
zdradzisz mi tą tajemnice, za ile i gdzie?



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr lip 23, 2008 22:51

zacznijmy od tego, że tu nie ma dwumasu, więc ECu nie ma czego chronić w momencie odpalania, więc grzebanie w sofcie nie ma sensu, zresztą po co grzebać jeśli nie ma problemu z zapalaniem,
ja bym się naprawdę przyjrzał tej pompie oleju, bo podwieszanie zaworu się zdarza w tdikach,


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości