Wymiana szklanek, uszczelniaczy, rozrzadu i uszczelki AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob lip 19, 2008 12:35

Adamm, dzięki bo to cene co mi zapodał gość z allegro to chyba żartuje.Jak przeczytałem jego cene to mało że nie oplułem monitora :helm:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lip 19, 2008 14:04

zapomniales o uszczelnieniach walka rozrzadu :)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 19, 2008 14:09

souler pisze:zapomniales o uszczelnieniach walka rozrzadu :)
a ile trzeba tych uszczelniaczy :)

2, 4 a moze 8 na każdej podporze ?

[ Dodano: Sob Lip 19, 2008 14:09 ]
czy to moze 1 simmering od strony kółka ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lip 19, 2008 14:24

walek ma 2, po jednym na strone. na walku posrednim tez mozna zmienic. to sa chyba 3 takie same, ale tu moge sie grubo mylic.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob lip 19, 2008 14:26

cowboy pisze:czy ten napinacz paska wielorowkowego olać ?

moze w ogóle olać wymiane tego paska ?
Ja bym nie lekceważył.Jak Ci pęknie w trasie to nie daj boże może dojść do przegrzania a diesel tego nie bardzo lubi.Ja u Siebie zmieniłem pasek wielorowkowy.Jak go zdjąłem to był w paru miejscach nieźle popękany.Teraz założyłem BOSCHA za 60zł z IC bo nie mam zniżek i jest OK. :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 19, 2008 14:46

Pruszkowiak pisze:Ja bym nie lekceważył
wielorowkowy tez zmieniam z napinaczem i rolką :)

To jest rysunek z AGR/ALH/AGR

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 14:53 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob lip 19, 2008 15:20

cowboy pisze:To jest rysunek z AGR/ALH/AGR
Wyciagając wałek rozrządu , a bedziesz go wyciagal aby zmienic popychacze trzeba zbić z wałka koło rozrządu, wyjąć uszczelniacz i zamontowac nowy poz.10 jak na rysunku , z drugiej strony wałka idzie zaślepka (półksiężyc) która powinna byc w komplecie z uszczelką pokrywy głowicy


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 19, 2008 15:52

homsky, tak myslałem jak popatrzyłem na ten rysunek... teraz juz wszystko jasne

trzeba bedzie złozyć zamówienie i sie umówić na robote :)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lip 19, 2008 16:36

kumpel dzisiaj w robocie zmieniał uszczelnicze na zaworach , dwie gumki były twarde jak kamień . Silnik brał olej pół litra na 200km.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob lip 19, 2008 16:45

Witam
Od niedawna mój AAZ zaczął klekotać, i do tego gorzej pali na rozgrzanym silniku,[zimny pali na dotyk]. Może to być przez popychacze(szklanki)??
Warto wymieniać czy za bardzo nie ma sensu??
przebieg 210kkm


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » sob lip 19, 2008 19:59

Kolego

andrew.zbyrko

Moim skromnym zdaniem twoj problem nie lezy raczej po stronie szklanek czy zaworow a po stronie przesunietego zaponu. Moze sie to objawiac po przeskoczeniu paska na kole rozrzadu ewentualnie popa sie przesunela co raczej jest wedlug mnie nie mozliwe
Chociaz z takim przebiegiem to i zawory moga sie odzywac ale raczej nie mialy by takiego wplywu przy rozruchu silnika
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 20:02 przez Janosik, łącznie zmieniany 1 raz.


A-point Audi Service Amsterdam

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob lip 19, 2008 20:03

Janosik, fazy rozrządu sam robiłem, są na 100% dobrze,
byłem u mechanika sprawdził zegarem kąt wtrysku też był ok.
na zimnym silniku pali super a na ciepłym już gorzej, zmieniałem nawet sam kąt wtrysku na bardziej wczesny i pózny, niewiele to pomogło...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 31, 2008 14:20

20NM to moment dokręcania mostków wałka rozrządu ??

Pytam bo ukręciłem jedną szpilkę :/
no to juz wiesz :)

20 NM czyli tyle ile dokręca się jarzma od wtrysków w TDI czyli z wyczuciem do oporu ale nie ma siłę :) najlepiej kluczem dynamometrycznym...

kolejnośc chyba nie jest istotna, choć ja bym chyba intuicyjnie zaczął od wewnętrznych



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości