Wymiana szklanek, uszczelniaczy, rozrzadu i uszczelki AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Ja bym nie lekceważył.Jak Ci pęknie w trasie to nie daj boże może dojść do przegrzania a diesel tego nie bardzo lubi.Ja u Siebie zmieniłem pasek wielorowkowy.Jak go zdjąłem to był w paru miejscach nieźle popękany.Teraz założyłem BOSCHA za 60zł z IC bo nie mam zniżek i jest OK.cowboy pisze:czy ten napinacz paska wielorowkowego olać ?
moze w ogóle olać wymiane tego paska ?
wielorowkowy tez zmieniam z napinaczem i rolkąPruszkowiak pisze:Ja bym nie lekceważył
To jest rysunek z AGR/ALH/AGR
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 14:53 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Wyciagając wałek rozrządu , a bedziesz go wyciagal aby zmienic popychacze trzeba zbić z wałka koło rozrządu, wyjąć uszczelniacz i zamontowac nowy poz.10 jak na rysunku , z drugiej strony wałka idzie zaślepka (półksiężyc) która powinna byc w komplecie z uszczelką pokrywy głowicycowboy pisze:To jest rysunek z AGR/ALH/AGR
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Witam
Od niedawna mój AAZ zaczął klekotać, i do tego gorzej pali na rozgrzanym silniku,[zimny pali na dotyk]. Może to być przez popychacze(szklanki)??
Warto wymieniać czy za bardzo nie ma sensu??
przebieg 210kkm
Od niedawna mój AAZ zaczął klekotać, i do tego gorzej pali na rozgrzanym silniku,[zimny pali na dotyk]. Może to być przez popychacze(szklanki)??
Warto wymieniać czy za bardzo nie ma sensu??
przebieg 210kkm
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- Janosik
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
- Lokalizacja: Obecnie Norwegia
- Kontakt:
Kolego
andrew.zbyrko
Moim skromnym zdaniem twoj problem nie lezy raczej po stronie szklanek czy zaworow a po stronie przesunietego zaponu. Moze sie to objawiac po przeskoczeniu paska na kole rozrzadu ewentualnie popa sie przesunela co raczej jest wedlug mnie nie mozliwe
Chociaz z takim przebiegiem to i zawory moga sie odzywac ale raczej nie mialy by takiego wplywu przy rozruchu silnika
andrew.zbyrko
Moim skromnym zdaniem twoj problem nie lezy raczej po stronie szklanek czy zaworow a po stronie przesunietego zaponu. Moze sie to objawiac po przeskoczeniu paska na kole rozrzadu ewentualnie popa sie przesunela co raczej jest wedlug mnie nie mozliwe
Chociaz z takim przebiegiem to i zawory moga sie odzywac ale raczej nie mialy by takiego wplywu przy rozruchu silnika
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 20:02 przez Janosik, łącznie zmieniany 1 raz.
A-point Audi Service Amsterdam
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Janosik, fazy rozrządu sam robiłem, są na 100% dobrze,
byłem u mechanika sprawdził zegarem kąt wtrysku też był ok.
na zimnym silniku pali super a na ciepłym już gorzej, zmieniałem nawet sam kąt wtrysku na bardziej wczesny i pózny, niewiele to pomogło...
byłem u mechanika sprawdził zegarem kąt wtrysku też był ok.
na zimnym silniku pali super a na ciepłym już gorzej, zmieniałem nawet sam kąt wtrysku na bardziej wczesny i pózny, niewiele to pomogło...
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
no to juz wiesz20NM to moment dokręcania mostków wałka rozrządu ??
Pytam bo ukręciłem jedną szpilkę :/
20 NM czyli tyle ile dokręca się jarzma od wtrysków w TDI czyli z wyczuciem do oporu ale nie ma siłę najlepiej kluczem dynamometrycznym...
kolejnośc chyba nie jest istotna, choć ja bym chyba intuicyjnie zaczął od wewnętrznych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości