Slabe przyspieszenie powyzej 3tys

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Slabe przyspieszenie powyzej 3tys

Post autor: milek_22 » pn cze 30, 2008 19:10

Witam. Silnik to 1.9TDi AFN 98r 190tys/km. Moim problemem jest marne przyspieszenie na 3, 4, 5 biegu powyzej 3 tys. nie jest to notfaul bo samochód smiga ponad 120, wczoraj mykał 150 i jakies to przyspieszanie tam jest ale żadnego wgniatania w fotel, pozatym niema ruznicy po zgaszeniu i odpaleniu auta. Dużo lepiej zbiera sie od 1500 do 2000 niz powyzej 3000. Jakie odczucia są przy tym trybie awaryjnym, czy to wlasnie tak wygląda?? Wężyki ok, sztanga sie rusza lekko, n75 wymieniany, turbo gwizda aż miło juz od 1200obr A może sztanga jest przestawiona od sterowania łoptkami?? Nie zdążyłem jeszcze zrobić logów ale lada dzień postaram sie to uczynić....jakieś pomysły??
Ostatnio zmieniony pn cze 30, 2008 19:27 przez milek_22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 30, 2008 19:22

milek_22 pisze:jakieś pomysły??
przepływka obcina dawke paliwa

zloguj grupe 008 i 011 i na dokładke 003



skowron69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 17, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: skowron69 » pn cze 30, 2008 19:24

Może to przepływka albo juz do mocy przywykłes i Ci mało :grin:
A jak masz notlaufa to na 3 pierwszych biegach ciągnie na maxa a na 4 lub 5 czuc jak łapie totalnego muła.



Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » sob lip 05, 2008 17:23

no wiec mam do czynienia z dziurą w dolocie tylko ze dziury niema:/ moze to byc niedomykający sie egr??



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz lip 06, 2008 14:01

jak slyszysz glosny swist no to wtedy szukalby tej dziury :chytry: egr to raczej nie za bardzo, zreszta mozesz zobaczyc na vagu jak nim komp steruje, zrob logi i bedzie wszystko jasne



Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » ndz lip 06, 2008 14:33

w której grupie są dane z egr?? to jest to z 004?? swistu jako tako nie słychać



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz lip 06, 2008 23:57

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=610170 post BruceLee30 :) masz pieknie w tabelce co gdzie jest. zasilanie EGR w 003



Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » czw lip 17, 2008 23:35

niewiem czy to ma coś do tego ale na zgaszonym aucie kiedy grucha jest na dole to jestem w stanie jakieś 0.5cm ją dopchnąć jeszcze do dołu!! jesli ktoś sie zainteresuje to logi posle mailem bo niebardzo wiem jak je tu wstawić a czasu brak zeby sie z tym teraz bawić :/



Awatar użytkownika
SzostakP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 17:31
Lokalizacja: Nadbrzeż
Kontakt:

Post autor: SzostakP » pt lip 18, 2008 00:33

milek_22 ja mam silnik 1Z i chyba takie same objawy, powyżej 3 tys. jak mam wciśnięty gaz do końca samochód przyspiesza ale tak jakbym pedał puszczał i wciskał... bardziej jest to odczuwalne jak mam pasażerów (bo wiadomo ze większe obciążenie)

wydaje mi się, że lepiej przyspiesza jak mam gaz wciśnięty na 3/4 niż jak do podłogi

ja podejrzewam przepływomierz bo jak N75 by byl zły to by bylo chyba duzo gorzej.
Jakbyś znalazł przyczynę wcześniej niż ja to napisz co i jak. Ja logi będę miał może dopiero za tydzień



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 18, 2008 08:14

SzostakP, jesli przyspiesza Ci falujac to duze prawdopodobienstwo ze to n-75

mialem to samo a widac bylo to na wskazniku

przy pelnym gazie bylo 1 bar - 0.5 bar - 0.8 bar - 0.6 bar

po wymianie idzie jak trzeba


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » pt lip 18, 2008 13:11

albo wężyki do n75 dziurawe


w sumie 200 KM

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 18, 2008 14:07

camelmk, wtedy bylby notlauf

a jesli zaworek dziala jeszcze ale juz nie w pelni dobrze to wlasnie sa wachlowania doladowania
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 14:08 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » pt lip 18, 2008 23:16

mi nie faluje, poprostu okolo 2300 jest chwilowe przeladowanie i potem do ok 3600 niedoładowanie!!!! rozruszałem dzisiaj sztange, te ok 5mm co blokowalo i chyba idzie plynniej, ale cos zaczelo swiszczec , niewiem co to znowu jest :/ jutro zrobie logi i sie zobaczy

[ Dodano: 18 Lip 2008 23:23 ]
logi przed rozruszaniem sztangi.....

[ Dodano: 18 Lip 2008 23:28 ]
przepływka raczej ok, pokazuje ponad 1000 bo jest przeladowanie w tym momecie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 23:26 przez milek_22, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lip 19, 2008 07:30

milek_22, nie odpowiadalem akurat Tobie tylko koledze SzostakP,


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości