Problem z przekaznikiem prądu do swiec zarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw lip 10, 2008 08:17

Mowilem o konkretnym samochodzie, konkretnym silniku i konkretnej skrzyni biegow-przeciez nie jestem idiota, zeby tak wszystko uogolniac.Skoro obrotomierze przeklamuja, to po co je wsadzaja do samochodow?Zawsze moze sie pomylic o 50-100obr. na minute, ale nie o 400.O ile mi wiadomo skrzynie w silnikach 1,9 maja dluzsze przelozenia od 1,6, i dlatego np.predkosc 100km/h jest osiagana na nizszych obrotach.Mowie tak dla jasnosci, bo z pewnoscioa to wiecie.Poza tym to tez zalezy od kol.My jechalismy na 195/50 R 15.Jesli dobrze pamietam to na stronie glownej VW jest taki kalkulator do obliczania predkosci obrotowej silnika przy danej predkosci.Mi na przyklad wyszlo ze na kolach 15-calowych 205/50 100km/h mialbym przy 2200 obr. na minute.Teraz jezdze na standardzie 175/70 R 13 i powinno byc 2660obr./min.I tyle mniej wicej pokazuje obrotomierz.Inna sprawa ze na szerszych i wiekszych kolach samochod ma gorsze przyspieszenie i przy wiekszych predkosciach jest slabszy przy przyspieszaniu.


Poza tym skąd wiecie że to co pisze jest glupotami? Rownie dobrze moglbym powiedziec ze to co Wy piszecie jest glupotami ale nie oceniam poki nie spradze i sam sie nie przekonam.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 08:22 przez dominik7, łącznie zmieniany 2 razy.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » czw lip 10, 2008 09:16

dominik7 pisze:Skoro obrotomierze przeklamuja, to po co je wsadzaja do samochodow?
a predkosciomierze po co? :green_fuck:
dominik7 pisze:My jechalismy na 195/50 R 15.
A wiec do mkIII jest to jak najbardziej odpowiedni zamiennik uwzgledniony przez producenta wiec kola w tym wypadku nie beda winne przeklamania.
dominik7 pisze:15-calowych 205/50 100km/h mialbym przy 2200 obr. na minute.Teraz jezdze na standardzie 175/70 R 13 i powinno byc 2660obr./min
Tak ale te rozmiary to nie sa zamienniki wzgledem siebie :bigok:
Poza tym ja juz nie upieram sie ze obr.klamie.....tylko zalozmy ze licznik ci oszukuje o 20km/h w gore to bedziesz mial np: 100km/h i 2100obr (tak jak pisałes), ale faktycznie bedzie 80km/h i 2100obr. wiec ile bedzie obr. jezeli bedziesz jechal naprawde 100km/h?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw lip 10, 2008 09:42

Bez przesady, o 20% nie bedzie przeklamywal.Przynajmniej przy takich predkosciach.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » czw lip 10, 2008 09:45

dominik7 masz Golfa 2 i silnik JR? To w takim razie masz skrzynie 4T. To co piszesz o obrotach to kompletna bzdura. Przy 100KM/h na dwóch rodzajach opon które, podałeś różnica będzie wynosić 50obr/min (słownie: pięćdziesiąt!). Idźmy dalej. Silnik 1Y w MK3 jeśli fabryczny to skrzynia o tych samych przełożeniach co 4T (mogą się różnić oznaczeniami). Teraz, żeby u twojego kolegi przy 100KM/h było 2100obr/min, to musiałby mieć opony np.: 215/70/15 (jak w terenówce). Dalej. Wytłumacz mi po co producenci głowią się nad mocniejszymi i wydajniejszymi silnikami, skoro 1,9D o mocy 64KM, w budzie o masie około 1000kg osiąga 180km.h? To tyle z mojej strony.

P.S. Pewnie zaraz jakiś mod wywali te posty.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » czw lip 10, 2008 11:30

Tomallus pisze: Pewnie zaraz jakiś mod wywali te posty
Pewnie tak ,choc nikt tu nic zlego nie pisze ot poprostu trwa dyskusja :helm:
dominik7 powiem ci tylko tyle że ja u siebie na orginalnym rozm opon mam 2100obr. przy 100km/h na 5 biegu więc nie wydaje mi sie że 1y ma takie same przełożenia jak AFN bo roznica w mocy jednak jest wiec powiedz mi jak dlugo rozpedzalbys do 180 tego 1y z takim przelozeniem?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 10, 2008 12:44

dominik7, tobie sie tego chyba nie wytłumaczy ze nie masz racje co do pewnych rzeczy ... no niestety zawsze będzsiesz sie upierać przy swoim choćby nie wiem ile osób Ci pisało ze nie masz racji.



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw lip 10, 2008 15:07

To_mas pisze:dominik7, tobie sie tego chyba nie wytłumaczy ze nie masz racje co do pewnych rzeczy ... no niestety zawsze będzsiesz sie upierać przy swoim choćby nie wiem ile osób Ci pisało ze nie masz racji.
Nie przecze ze macie wiedze ale gdybyscie sami czytali tak jak ja i potem czytali wypowiedzi forumowiczow, to bylibyscie rowniez sceptyczni.Nie mowie ze Wam nie wierze.
1Y rozpedzal sie bardzo dlugo-nie porownujmy przyspieszenia do predkosci maksymalnej bo to troche inne rzeczy w Dieslu.Gdyby to bylo wprost proporcjonalne to AFN w porownaniu z 1Y szedlby ze 270.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pt lip 11, 2008 22:39

dominik7 pisze:Jezdze Golfem II TDI
tycie zmartwie że mk II miały orginał tdi


LEŚNY PRZYTULAS

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lip 12, 2008 00:08

Przemek pisze:tycie zmartwie że mk II miały orginał tdi
chyba zapomaniałeś gdzieś wstawić słowa "nie"



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob lip 12, 2008 22:07

o bosche normalnie masakra to co czytam, problem tyczył się świec żarowych, a Wy se pustą dyskusję toczycie odnośnie mk2 z SB pod maską to nie TDI tylko co najwyżej TD ic i nic więcej,
To_mas, souler, a wy starzy wyjadacze dajecie się wciągać w puste dyskusje toż tu nie da się normalnie wytłumaczyć człowiekowi pewnych spraw


pozdrawiam wszystkich


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lip 12, 2008 22:53

hanti pisze:To_mas, souler, a wy starzy wyjadacze dajecie się wciągać w puste dyskusje
tylko nie starzy :PP hehe a w sumie to masz racje ale po prostu nie lubie takiej sytuacji z "1.6 TDI" w mk2
hanti pisze:toż tu nie da się normalnie wytłumaczyć człowiekowi pewnych spraw
:bigok:



markomarc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn paź 06, 2008 09:03
Lokalizacja: Poznan

Przekaznik od swiec zarowych

Post autor: markomarc » czw paź 09, 2008 09:23

Witam !

Prosze o jakies konkretne odpowiedzi dotyczace tego przekaznika co zrobic gdy to nie dziala.

pozdrawiam

na spalony nie wyglada

Pierwszym oobjawem byla kontrolka ktora sie zaswieca potem zaczyna mrugac.

Po kilku probach kontrolka sie swieci ale swiece sie nie grzeja

nie wiem co robic a jak kolega pisal typ nie dokupienia

Prosze o pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości