Szarpanie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Szarpanie silnika

Post autor: Damian-jg » pn lip 07, 2008 20:38

Witam
Zakupiłem sobie Skode Octavie1,9 TDI 2001 na pompie rotacyjnej :)
Problem mój polega na tym ze silnik szarpie a raczej traci momentami moc przy szybkim przyspieszaniu tak powyzej 2500 - 3000. Obrotów :(
Help
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 22:21 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lip 07, 2008 21:26

Trzeba zrobic logi dynamiczne VAGiem


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn lip 07, 2008 21:32

Ok. Które??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lip 07, 2008 21:38

dynamicznie 003,004,011,008

statycznie 001,013

BS 003,000,004,011


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn lip 07, 2008 21:54

Ok dzieki jutro to przeprowadze. Mam jescze pytanko bo zauwazyłem ze jak przygazuje to w wezykach od paliwa pojawiaja sie pechezyki powietrza. Przypuszczam ze to na oringach na filtrze paliwa jutro to wymienie ale czy to moze miec wpływ na moj problem??
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 21:54 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lip 07, 2008 22:36

Oczywiscie ze to jest przyczyna problemu, posprawdzaj wszystkie wezyki, i wymien ten oring,

Jesli nie bedzie juz babelkow i dalej bedzie szarpal to zrob logi.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw lip 10, 2008 12:51

Oringi wymieniłem, jak i pzrewody od powrotu paliwa i teraz nie ma ani grama powietrza w wezykach, ale czasami nie chce odpalic :( odpla tak za 4 razem ja przycisne padal gazu :( Szarpani raczej ustalo.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lip 10, 2008 15:36

A jaki masz silnik ??

Podejrzewam ze alh, w takim razie raczej odpalanie spowodowane jest zlymi mapami startowymi.

Na zimnym tez sa klopoty z odpalaniem ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw lip 10, 2008 16:29

silnik hmm 110 KM 1,9 TDI. Jescze zauwazylem iz na wolnych obrotach obroty potrafia falowac nieduzo ale wskazówka obrotosciomierza plywa sobie :( W ksiazce od skody silniki ma oznaczenie AGR.

[ Dodano: 10 Lip 2008 16:30 ]
Na zimnym raczej ok odpala.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » czw lip 10, 2008 20:22

Damian-jg pisze:silnik hmm 110 KM 1,9 TDI. Jescze zauwazylem iz na wolnych obrotach obroty potrafia falowac nieduzo ale wskazówka obrotosciomierza plywa sobie :( W ksiazce od skody silniki ma oznaczenie AGR.
Jak masz w książce AGR to jest 90 KM a nie 110KM. Odczytaj z silnika bo tak niczego się nie dowiesz.
AGP i AQM 68KM
AGR i ALH 90KM
AHF i ASV 110KM
ATD i AXR 100 KM
AJM i AUY 115KM
ASZ 130KM
ARL 150KM



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw lip 10, 2008 21:14

Przepraszam moja pomyłka silniak ASV :)

[ Dodano: 11 Lip 2008 21:12 ]
A wiec tak. Ubytek mocy (szarpanie) wystepuje nadal ale juz powyzej 3 tys i jest mniej odczuwalne. Jak zgasze silnik to slychac takie dziwne buczenie przez chwile, takie jak nieraz wystepuje w hydraulice silowej (mozna to porownac do odglosu jakie wydaja wagony jak stoja na stacji ) :p cos jakby gdzies cisnienie powietrza uchodzilo skas :( kumpel powiedzial ze to moze byc egr bo membrama strzelila ale nie bardzo wiem co do mocy ma egr :(
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 21:15 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości