Notlauf w AFN. Sztanga chodzi prawidłowo, N75 ok. Co robic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Notlauf w AFN. Sztanga chodzi prawidłowo, N75 ok. Co robic?

Post autor: bigu888 » czw lip 10, 2008 09:41

Witam. Mam passata afn-a. Zaczęło sie od tego, że wpadał w tryb awaryjny juz przy 3000obr na 3ce. Wyjalem turbo,wyczyscilem porzadnie wedlug instrukcji z forum. Sztanga chodzi idealnie,bez zaciec. Ma tez odpowiednia dlugosc,bo schodzi do samego dolu-sprawdzilem dokladnie. Niestety,po podlaczeniu vaga mam "nadcisnienie". Co prawda polepszylo sie bo dopiero na 4ce przy 3500obr, na 5ce juz znacznie wczesniej odcina. no nie wiem juz sam co jeszcze.podejrzewałem nawet czujnik cisnienia doladowania w ECU, ale wczoraj podłączyłem przez trójnik miernik zakupiony na allegro i niestety - 1,2-1,3 Bara i odcina. POMOZCIE PROSZE!!!I z gory WIELKIE DZIEKI!!!!Dołączam logi.

http://img50.imageshack.us/my.php?image=010aq0.jpg

http://img125.imageshack.us/my.php?image=011pi4.jpg

http://img93.imageshack.us/my.php?image=011basicfr0.jpg

Przeprasam, już linki dobre są. Mówcie co myślicie! Wszystkie sugestie się liczą!!! ECU rozbierałem-wężyk ok.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 12:52 przez bigu888, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lip 10, 2008 09:56

Nie chce Cie martwic ale jak odwrotnie zalozysz pierscien regulujacy to takie sa efekty....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bigu888 » czw lip 10, 2008 10:02

Ale rob, jeśli pierścien bylby odwrotnie, to przy depnieciu, jak sztanga zejdzie na sam dół ciśnienie spadało by? Bo u mnie wyraźnie spada o ok. 0,5Bara - na wskaźniku dokładnie to widać. Jak uwazasz?



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » czw lip 10, 2008 11:21

bigu888 robiles logi gr 10 tej pod obciazeniem? bo nie moge otworzyc tych zalacznikow co dodales :hmm: nie wiem dlaczego. Jesli w gr 10 glupieje cisnienie atmo to moze peknął ci wezyk w ECU i dlatego jest jak jest......?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 10, 2008 12:41

VW User pisze:robiles logi gr 10 tej pod obciazeniem
cisnienie ATMO w ECU jest OK



bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bigu888 » czw lip 10, 2008 12:53

linki już działają.Przepraszam, źle wkleiłem. A myślicie że faktycznie może być coś źle złożone w turbince??No ja już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 10, 2008 13:17

bigu888 pisze:już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!
a ten tego zamieniłeś miejscami zaworki N75 i N18 ?

bo nie pamiętam z poprzedniego tematu czy wykluczyłeś N75



bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bigu888 » czw lip 10, 2008 13:28

Zamienialem, zadnych zmian. No jedna wlasciwie byla: przy zamianie sztanga nie dawala rady podejsc na sama gore.nie wiem czemu ale nie dawala!n75 czyscilem wg. instrukcji.



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » czw lip 10, 2008 14:22

bigu888 pisze:No ja już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!
Ciezka sprawa.....a moze kat zapchany? czy coś w tym stylu???


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bigu888 » czw lip 10, 2008 14:29

przy zapchanym kacie by byl taki objaw??



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » czw lip 10, 2008 14:49

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1986061 tu jest troche o tym :grin:
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 14:50 przez VW User, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: odzim » czw lip 10, 2008 22:48

tak na 90% zrąbane sterowanie turbo , jak reszta jest czysta



bigu888
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 08, 2005 00:30
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bigu888 » pt lip 11, 2008 10:30

ale co masz na myśli mówiąć "sterowanie turbo"?

A co sądzicie o takim logu Panowie?Czemu na 4 cylindrze nic nie mierzy?czy tak powinno byc?

http://img295.imageshack.us/my.php?imag ... 111oj3.jpg
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2008 12:57 przez bigu888, łącznie zmieniany 1 raz.



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » pt lip 11, 2008 15:16

bigu888 pisze:Czemu na 4 cylindrze nic nie mierzy?czy tak powinno byc?
Tak ma byc! Korekcje trochę duże -seria? czy +++


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 130 gości