Tuleje metalowo-gumowe tylnej belki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Tuleje metalowo-gumowe tylnej belki.
Jak w temacie, co polecacie, co sprawdziło się na polskich baaaaaaaaaardzo dziurawych drogach.
Znalazłem takie:
1. http://moto.allegro.pl/item388915893_tu ... sklep.html za 17 zł
2. http://moto.allegro.pl/item395232758_no ... ento_.html za 49.90 zł
Czy cena idzie w parze z jakością i trwałością??? Tuleje jakiej firmy warto kupić??
Znalazłem takie:
1. http://moto.allegro.pl/item388915893_tu ... sklep.html za 17 zł
2. http://moto.allegro.pl/item395232758_no ... ento_.html za 49.90 zł
Czy cena idzie w parze z jakością i trwałością??? Tuleje jakiej firmy warto kupić??
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
- Lokalizacja: zgorzelec
ja wymienialem u siebie ponad rok temu na tuleje Febi i do dzisiaj jest wszystko ok
polecam również Lemforder - jest droższy ale wielu ludzi poleca tą firme
Harta nie kupuj - kiedys kupiłem amory tej firmy do starego golfa i pojezdzilem na nich pół roku
Meyle to tez dobra firma ale tuleje febi powinny byc pare zł tańsze a jakość dobra
polecam również Lemforder - jest droższy ale wielu ludzi poleca tą firme
Harta nie kupuj - kiedys kupiłem amory tej firmy do starego golfa i pojezdzilem na nich pół roku
Meyle to tez dobra firma ale tuleje febi powinny byc pare zł tańsze a jakość dobra
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok
na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok
na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
O taką odpowiedż mi chodziło Kupie Lemfordera - mam zawieche od GTI i twarda guma jak najbardziej. A co do wymiany to zrobie to sobie sam na warsztacie - pracuje w autoryzowanym serwisie VWAdamm pisze:mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok
na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 23:40 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Objawami zużycia i wybicia tulei tylnej osi jest właśnie takie ŁUP przy jeździe po dziurach dochodzące z tyłu auta.
Sprawdżcie to praktycznie. Wybierzcie na bocznej drodze niedużą nierówność na której słychać to ŁUP dochodzące z tylnej osi, przejedżcie przez nią normalnie tak ok. 60 km/godz i wtedy będzie słychać owo ŁUP, a następnie jeszcze raz ale z zaciągniętym hamulcem ręcznym( normalnie na biegu kiedy auto ciągnie + lekko ręczny)
Wtedy auto ciągnie przodem, hamuje tylną osią i powstają naprężenia w tulejach co powoduje brak swobodnych luzów i brak owegi ŁUP kiedy przejedziemy przez dziure.
Sprawdżcie to praktycznie. Wybierzcie na bocznej drodze niedużą nierówność na której słychać to ŁUP dochodzące z tylnej osi, przejedżcie przez nią normalnie tak ok. 60 km/godz i wtedy będzie słychać owo ŁUP, a następnie jeszcze raz ale z zaciągniętym hamulcem ręcznym( normalnie na biegu kiedy auto ciągnie + lekko ręczny)
Wtedy auto ciągnie przodem, hamuje tylną osią i powstają naprężenia w tulejach co powoduje brak swobodnych luzów i brak owegi ŁUP kiedy przejedziemy przez dziure.
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 00:31 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości