Maly remoncik silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » śr maja 07, 2008 22:59

30 min mechanik wykreca ci wtryski i wkreca w to miejsce manometr i kreci silnikiem i tak na kazdym cylindrze


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr maja 07, 2008 23:28

Wymień uszczelniacze na zaworach --> to podstawa, potem jeśli nadal żre olej, to wymień pierścienie na tłokach, bo pewnie olejowy puszcza (u mnie wymieniłem uszczelniacze i pierścienie i przestało żreć olej :) ), i chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty, za radą kolegi jaro4444 zalałem ostatnio olejem Texaco Havoline Extra i mogę go z całego serca polecić !!, (bańka 5l 90-100zł) i jestem pod wrażeniem, silniczek ciszej chodzi, klekot jakby łagodniejszy, po prostu kultura pracy silniczka się poprawiła przed nim miałem zalane Castrolem Diesel i Texaco bije go na łeb...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 08, 2008 00:17

castrola to wszystko bije na leb, nawet olej gm


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw maja 08, 2008 13:45

a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??

Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw maja 08, 2008 14:00

Tanio,albo nawet bardzo tanio.Jesli masz zaufanie do tego mechanika to zgodz sie.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

vagin5

Post autor: vagin5 » czw cze 26, 2008 00:51

chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty,
dlaczego?

to nie uzasadnienie kolego, zrobiłem przeszło 200kkm jeźdżąc na oleju mineralnym, i do tego na lotosie 15w 40 diesel termalcontrol. w sumie auto miało przejechane deczko po nad 300 kkm, oleju nie żarł, turbo od nowości jedno i to samo. jak to wytłumaczysz? auto już dawno poszło na handel, nowy właściciel jeździ nim dalejj na tym samym oleju i sobie bardzo chwali silnik olej (bo tani).



Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » czw cze 26, 2008 01:37

MaSa_Golf pisze:a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??

Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>

Cena akurat nic nie przegięta.Sam rozrząd u mnie wołają 100-150zł,uszczelka drugie tyle,więc cena spoko ;)
Też mnie czeka podobny remont,bo mam takie same objawy.Mniej oleju mi wciąga tylko...zacznę właśnie od uszczelniaczy,no ale najpierw sprzęgło do wymiany bo mi w sobotę się skończyło...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości