Strzal w 1Z przy ok 4tys obr na biegach 1 - 3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie bardzo rozumiem co miałoby się zatkać, bo olej z miski podawany jest przez filtr oleju do kanałów olejowych a spływa o wiele większymi kanałami.
A bardziej to bym mu wierzył gdyby powiedział że się silnik może rozszczelnić.
Ja u siebie zaryzykowałem i nie żałuję, bo moje zdanie jest takie że silnik do swojego zgonu powinien jeździć na syntetyku, nawet kosztem wymiany uszczelniaczy i większości uszczelek, jeśli by się po wymianie przecieki pokazały.
Wydaje mi się że lepiej jak silnik zrobi z 200000 km więcej na syntetyku, niż bać się rozszczelnienia i jeździć na mineralu.
Apropo uszczelniaczy - jeśli gość potrafi to zrobić bez ściągania głowicy to robocizna nie powinna być większa jak 150-200 zł, a jeśli zdejmie to myślę że 300zł-400zł. Uszczelniacze to są śmieszne koszty około 3zł/szt * 8 szt, uszczelki pod pokrywę zaworów 10zł, pod głowicę koło 50zł.
A co zrobisz to zależy od Ciebie.
W ramach ciekawostki dodam że miałem audi b2 z przebiegiem około 500000 km 1,6 B+G i jeździłem też na syntetyku. Przy około 250tys miałem remont bo wcześniej tato tam lał Selektola 20W-40 i brał 3 litry na 1000.
A bardziej to bym mu wierzył gdyby powiedział że się silnik może rozszczelnić.
Ja u siebie zaryzykowałem i nie żałuję, bo moje zdanie jest takie że silnik do swojego zgonu powinien jeździć na syntetyku, nawet kosztem wymiany uszczelniaczy i większości uszczelek, jeśli by się po wymianie przecieki pokazały.
Wydaje mi się że lepiej jak silnik zrobi z 200000 km więcej na syntetyku, niż bać się rozszczelnienia i jeździć na mineralu.
Apropo uszczelniaczy - jeśli gość potrafi to zrobić bez ściągania głowicy to robocizna nie powinna być większa jak 150-200 zł, a jeśli zdejmie to myślę że 300zł-400zł. Uszczelniacze to są śmieszne koszty około 3zł/szt * 8 szt, uszczelki pod pokrywę zaworów 10zł, pod głowicę koło 50zł.
A co zrobisz to zależy od Ciebie.
W ramach ciekawostki dodam że miałem audi b2 z przebiegiem około 500000 km 1,6 B+G i jeździłem też na syntetyku. Przy około 250tys miałem remont bo wcześniej tato tam lał Selektola 20W-40 i brał 3 litry na 1000.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Ja również po kupnie mojego Golfa zalałem minerała, ale szybko zmieniłem na Valvoline Max Life 10W40 Diesel i muszę powiedzieć, że silnik ciszej pracuje, nie słychać rano zaworów no i wydaje mi się, że szybciej się nagrzewa.
Jest to olej specjalny dla silników poiwyżej 100kkm. Posiada jakieś właściwości, że przywraca miękkość uszczelkom i faktycznie w dwóch miejscach silnik lekko się pocił odkąd zalewam Valvoline przestał. Jestem bardzo zadowolony z tego oleju.
Jest to olej specjalny dla silników poiwyżej 100kkm. Posiada jakieś właściwości, że przywraca miękkość uszczelkom i faktycznie w dwóch miejscach silnik lekko się pocił odkąd zalewam Valvoline przestał. Jestem bardzo zadowolony z tego oleju.
Ja obstawiam że wycieków nie będzie.mivhal_f pisze:2) w ktorych miejscach w silniku spodziewac sie wyciekow??
Wg mnie nie powinno być żadnej, ale masz dużo lepsze samopoczucie i wiesz że lejesz do silnika coś co mu bardziej odpowiada.mivhal_f pisze:1) czy jest jakas roznica w kulturze pracy??
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości