Niezbędne elementy:
1. skrzynia biegów, od diesla oczywiście

( z czujnikiem wstecznego biegu i ślimakiem prędkościomierza)
2. koło zamachowe
3. tarcz sprzęgła
4. docisk + śruby mocujące go do koła zamachowego
5. pedały sprzęgła i hamulca
6. linka sprzęgła kompletna tzn. z tym zabespieczeniem mocującym jej koniec przy skrzyni
7. lewarek zmiany biegów z kompletem wodzików
8. półosie z przegubami wewnętrznymi ( automat ma inne przeguby wewnętrzne, a po ich zbiciu okazuje się że i frez na kórym są nabite jest inny niż przy przegubach od mechanicznej skrzyni)
To tyle z najważniejszyhz części,

a do przeróbki dochodzi jeszcze wyautowanie instalacji i kompa sterującego skrzynią automatyczną

oraz przerobienie instalacji rozrusznika. Chodzi mi że automat kręci tylko wtedy gdy dżwignia zmiany biegów jest w położeniu "P" a przy mechanicznej skrzyni trzeba to obejść, bo wcale nie będzie kręcił.
TEN OPIS CHOĆ DOŚĆ POWIERZCHOWNY POCHODZI Z AUTOPSJI I JA TE ELEMENTY ZMIENIAŁEM
