Kopci na niskich obrotach, łatwo gaśnie, czasem traktor

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Kopci na niskich obrotach, łatwo gaśnie, czasem traktor

Post autor: Dr Koncpom » pt cze 13, 2008 12:28

Witam wszystkich, szukałem na forum, ale znalazłem tylko w miarę podobne wątki...

Mam Varianta 1,9TDI 101KM, 2004r. Niedawno odpaliłem auto i powstała zasłona z czarnego dymu. Ruszyłem z miejsca ale musiałem dodać sporo gazu. Przeszło mu...

Tydzień spokoju i... włączyłem klimatyzację i znowu kopcenie. Zgasł mi jak ruszałem, odpaliłem a tam kontrolka silnika. Kopcił tak, że aż normalnie wstydziłem się tym jechać. Ludzie trąbili! Po nocy odpaliłem auto, kontolka nie świeci wszystko OK.

Dzień później wyprawa do Warszawy: jadę i nagle na niskich obrotach słyszę jak bym jechał jakimś dostawczym gratem. Malutka moc, dzwięk jak w traktorze, takie głośne terkotanie starego poczciwego diesla. Po chwili dalej jedzie normalnie i nie kopci... Kontrolka niestety się pali. Znajomy powiedział, że jakoś dziwnie głośno pierdzi. Otworzyłem maskę a tam coś tak nieładnie pracowało (blisko rozrządu)

Dziś kopci ale silnik chodzi OK. Dodam, że mam trochę więcej oleju (wlali mi na wymianie jakiś mm ponad normę, tak 4tyś km), filtry pozmieniane (olej, pow.), przepływka nówka.

Czy ktoś wie o co chodzi? To auto nigdy nie kopciło na czarno... Pomocy :-/



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 13, 2008 12:43

podpinaj pod vaga jeżeli kontrolka świeci



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Kopci na niskich obrotach, łatwo gaśnie, czasem traktor

Post autor: mirass » pt cze 13, 2008 13:28

pompki się kończą :crazy:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » pt cze 13, 2008 20:13

Droga sprawa te pompowtryski? Wystarczy wymienic jedna jeśli jedna jest zepsuta? Aha widziałem gdzieś regeneracje pompowtrysków, kalkuluje się?

Jak wymieniać wszystkie to na jakie? Może jakieś mocniejsze czy lepsiejsze?

PS Dziś jechałem 30km 180km/h i bez problemów. Zapiernicza jak trzeba... Odwidziało mu się. I takie moje spostrzeżenie: jak jest mniej niż 24 stopnie C i nie ma słońca problem się nie pojawia.
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2008 20:14 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » pt cze 13, 2008 20:29

Dr Koncpom, moja ocena to myślę ze filtr paliwa


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » sob cze 14, 2008 17:36

Cały czas zasuwa jak trzeba (kontrolka świeci dalej), problem naprawdę pojawia się jak jest gorąco. Teraz luzik, nawet dymka z rury nie puści... :foch:

Przy 150tyś, serwisowanym autku takie numery z pompowtryskami chyba nie powinny mieć miejsca? Możliwe, że coś z programem w kompie, albo jakimś głupim czujnikiem? Albo tak jak napisał Wałek: to tylko filtr... ...marki "kager" który ma 8miesięcy i wygląda jak z przed wojny... Jak to jego wina to zapakuje i do prezesa FOTY poślę priorytetem z podziękowaniem za zapchany wtrysk.

Jadę pod VAGa podpiąć dyliżans jakoś na początku tygodnia i się okaże. Mimo to czekam na jakieś mądre wasze opinie i doświadczenia :food:

[ Dodano: 17 Cze 2008 19:15 ]
Diagnoza VAGiem zrobiona! Przepływomierz zepsuty! Nowy kurde od Boscha oryginał co mam go dopiero 4 miesiące, ale szmelc... Dobrze, że to ma gwarancję.

Komputer pokazywał podczas ruszania z miejsca, że ma błąd odczytu z tego urządzenia. Diagnoza prosta, ale czemu Bosch się zepsuł? Facet pytał mnie czy to przepławka z chińskiego importu :-)

He pompki mają się dobrze :-) Kasa zostaje w kieszeni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości