ciezki rozruch rano

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:02

gimol2, podjedź do Adamma z forum ... http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=1309



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 10, 2008 14:02

a ja stawiam na rozjechany rozarzad lub kat wtrysku nieustawiony po wymianie rozrzadu (ewentualnie objechane kolo zebate walu)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 14:07

Dodatkowe:jakie zużycie paliwa
jakie zużycie oleju w silniku/ubytek
Nie stawiam w tym momencie - po odpowiedzi - postawię... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 14:14

dzięki podjadę do mechanika niech sprawdzi to ciśnienie i jeszcze podjadę do jakiegoś dobrego elektryka bo jest tam jeszcze immobilizer nie fabryczny może on coś odcina

[ Dodano: 10 Cze 2008 14:16 ]
Adamm, koło zebate wału nowe rozrzad nowy skf pasek bosch kat dobry

[ Dodano: 10 Cze 2008 14:17 ]
oldstaszek, paliwo pprzy mojej jezdzie ok 5 l na sto olej stoi w miejscu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:31

gimol2 pisze:kat dobry
czyli jaki :?:



gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 15:21

damcio151,3 stopnie tak mi wykazało na komputerze
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 15:22 przez gimol2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 15:28

gimol2 pisze:damcio151,3 stopnie tak mi wykazało na komputerze
nie wiem jakie komputer ... szkoda , że nie masz vaga , bo na vagu powinno być około 50



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » wt cze 10, 2008 16:41

Adamm pisze:rozjechany rozarzad lub kat wtrysku nieustawiony po wymianie rozrzadu (ewentualnie objechane kolo zebate walu)
Tak ostatnio walczyłem z takim przypadkiem ( z telefoniczną pomocą Adamma :pub: ) tylko w przypadku gimol2 problem jest z rannym odpalaniem pozniej odpala i pracuje super tak przynajmniej kolega pisze... (chyba że kąt jest nie bardzo przestawiony w moim przypadku wynosił ok 001/003 :grrr: i ogólnie rzucał palenie :helm: ) Kolejna rzecz dlaczego po odpięciu czujnika temp problem u kolegi gimol2 znika i autko pali ładnie?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 18:18

VW User pisze:Kolejna rzecz dlaczego po odpięciu czujnika temp problem u kolegi gimol2 znika i autko pali ładnie?
raz , że świece grzeją , a dwa ... możliwe, że jest podawana większa dawka paliwa



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 18:48

Sprężone powietrze nie dochodzi do temperatury zapłonu paliwa - dlaczego?
- nieszczelne zawory
- przestawiony wałek rozrządu(m.prawd.)
- puszczają pierścienie tłokowe
Piszę to w oparciu o podane informacje powyżej:
- świece nie grzeją - zimny nie odpali
- świece grzeją(wtyczka) pali
Wniosek - podniesiona o kilkanaście stopni temperatura powietrza (energia)pozwala na przekroczenie temperatury zapłonu.
Mogą być wadliwie wyregulowane wtryski i słabo rozpylają - duże mikrokrople.
Ciepły pali normalnie.
Ma ktoś inne wnioski - gdzie szukać przyczyny? :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 18:52

na początek niech sprawdzi to co może ... czyli rozrząd i kąt wtrysku



Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » wt cze 10, 2008 19:02

witam ja mialem takie same objawy w swoim tdi i okazało sie ze kółko na wale sie "wyrobiło" tez szukałem róznych przyczyn 5 razy u mechanika rozrząd rozkładal i w końcu okazalo sie ze to te nieszczęsne koło rano nie odpalał dopiero po kilku minutach i z rury chmura bialego dymu radzilł bym to sprawdzic !!!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 10, 2008 19:18

Aadam, kolega napisal ze kolo ma nowe


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » wt cze 10, 2008 19:25

ja to widzialem ze tak napisal tylko mi mechanik zakładał tez nowe koło i nie stwierdzil ze wał był juz troche uszkodzony :blush: i tak 5 razy jezdzilem do niego mało brakowało a silniczek by zrobił pa pa :grrr: :bajer: pozdrawiam


1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości