Lekko falujące obroty..1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Lekko falujące obroty..1Z

Post autor: tommy-cichy » wt cze 10, 2008 14:30

Witam,szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem odpowiedzi.Mianowicie jak podłoncze vaga albo jak włonczyłem sobie cyfrowy obrotomierz to widze że obroty cały czas mi falują między 880 a 920...Wydaje mi sie że powinny być stałe,sprawdzałęm u dwóch kolegów w TDIkach i ani nie drgneły a u mnie świrują.Dodam że na vagu nie ma żadnych błędów.Przy okazji jak moge zwiększyć je na 960 bo przy tych obrotach w kabinie są zdecydowanie mniejsze drgania.?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:34

ale odczuwasz to wahanie :?: wskazówka to pokazuje :?:
obroty zwiększasz w adaptacjach kanał 02



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 10, 2008 14:39

u mnie obroty "chodza 880 - 903" i tak ma byc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:42

Adamm pisze:u mnie obroty "chodza 880 - 903" i tak ma byc
dokładnie .... cyfrowy nie pokaże dokładnie jak analogowy



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » wt cze 10, 2008 14:48

Tzn na analogowym wskazówka stoi w miejscu tylko na vagu obroty skacząi to o 40,a nie powinno na vagu być stałe np 920 bo u dwuch kumpli tak jest...A jakbyście mogli napisać jak zwiększyć te obroty dokładnie w tej grupie był bym wdzięczny...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:52

tommy-cichy pisze:Tzn na analogowym wskazówka stoi w miejscu tylko na vagu obroty skacząi to o 40,a nie powinno na vagu być stałe np 920 bo u dwuch kumpli tak jest
no nie .. jezeli jest pomiędzy to tak będzie skakać ..
vag/engine/login/12233/adaptacje/kanał 02 i wpisujesz większą wartość ... fabrycznie jest 32768 lub 128



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » wt cze 10, 2008 14:56

To powiedz mi damcio czemu u nich w silniku AFN te obroty na vagu nie skaczą?
A o ile zwiększyć tą wartość w tej adaptacji żeby podnieść tak o 30 obrotów?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 14:59

tommy-cichy pisze:To powiedz mi damcio czemu u nich w silniku AFN te obroty na vagu nie skaczą?
może przez to , ze mają inny sterownik ... 16 bitowy
może przez to , że tak mają idealnie ustawione :P sugeruj się wskazaniem na obrotomierzu a nie na vagu ...
chcesz to zobacz , czy temp. w grupie 007 nie faluje
tommy-cichy pisze:A o ile zwiększyć tą wartość w tej adaptacji żeby podnieść tak o 30 obrotów?
nie wiem , testuj ... masz tam przycisk test i możesz zanim zapiszesz przetestować to co wpisałeś



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » wt cze 10, 2008 15:02

A w której pozycji w tej grupie 007 mam sprawdzić tą temperature i ile powinna mieć i jak dobrze zrozumiałęm to nie może falować powinna być np.cały czas 90?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 15:07

tommy-cichy pisze:A w której pozycji w tej grupie 007 mam sprawdzić tą temperature i ile powinna mieć
4 pozycja ... na zimnym silniku powinna być przybliżona do temp. otoczenia
jak dobrze zrozumiałęm to nie może falować powinna być np.cały czas 90?
tak , ma nie falować



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » wt cze 10, 2008 15:09

Ok dzięki serdeczne damcio.pozdrawiam



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Lekko falujące obroty..1Y

Post autor: KamilP » ndz sty 08, 2012 22:08

Zrobię odkop żeby nowego tematu nie zakładać a ciekawi mnie to od dłuższego czasu. U siebie w Golfie obrotomierza analogowego nie posiadam, i jak czasami włączę cyfrowy to widzę że obroty mi falują tak od ja wiem.. 900 do 1000 rpm. Nie wiem czy tak powinno być, wskazówka by raczej tego nie pokazała. Na forum widziałem silnik SDI to obroty równiutko trzymają 900rpm bez skoków, no tyle że u mnie 1Y to może być inaczej. Tutaj krótki filmik jakiś czas temu nakręciłem jak to wygląda. Wiem jakość kalkulatorowa, kręcona k800i ale to co trzeba w miarę widać. Od 5 sekundy wyłączyłem przyśpieszacz zapłonu, silnik wtedy akurat był zimny. Ale jak coś mogę nakręcić na ciepłym, chociaż na ciepłym jest podobnie.
[youtube][/youtube]
Te takie dudnienie jakby to schowek hałasuje :bigok:



Awatar użytkownika
bikerxc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pt lis 26, 2010 19:37

Re: Lekko falujące obroty..1Z

Post autor: bikerxc » ndz sty 08, 2012 23:09

raczej norma, u mnie w aaz jest podobnie i jest to moim zdaniem błąd pomiaru, zresztą łap na słuch, jak nie słychać żeby silnik falował to nie faluje :bigok:



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Lekko falujące obroty..1Z

Post autor: KamilP » ndz sty 08, 2012 23:39

Może nie koniecznie błąd pomiaru tylko wahania pomiędzy suwami :helm: Na słuch chodzi ładnie :-) Bo obrotomierz cyfrowy jest dokładniejszy od analoga :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości