wymienialem przekladnie kierownicza (maglownice)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymienialem przekladnie kierownicza (maglownice)
Mam golfa 4 1.9 tdi . Pare dni temu wymienialem przekladnie kierownicza , bo uciekal mi plyn od wspomagania . Po wymianie nie moge wylaczyc kontrolki od ESP ciagle sie pali na desce . Czy to wina tego,ze przy wymianie nie mialem rozlaczonego akumulatora ? Czy moze to cos innego ? Jezeli to mozliwe to prosze o pomoc bo nie wiem co robic . Samochod jezdzi , ABS dziala , ESP rowniez ale pali sie kontrolka .
gadget69
Miałem to samo po wymianie maglownicy. Jeden szpec z komputerem nie potrafił tego zrobić (źle ustawili kierownicę po wymianie), nawet chcieli jeszcze raz wyciągać przekładnię. Dopiero inny fachowiec z komputerem mi to zrobił. Musiał jechac autem na próbę i w czasie jazdy korygował ustawienia ESP kompem. Od tej pory jest ok.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 15:00
- Lokalizacja: Kleosin
- Kontakt:
witam chce podgrzac temat wymienilem maglownice.... i ESP nie dziala mam kilka pytan:
1. Jak poznac ze tasma jest zerwana?Poduszka mi sie nie swieci.
2.Jak wysrodkowac kierownice (jak ustalic srodek tasmy)?
3.Jak kalibruje sie czujnik kata skretu
4. Jesli mam przekrecona kierownice o kilka obrotow to nadal mozna skalibrowac czujnik?
Oczywiscie wd vag blad czujnika kata skretu.
1. Jak poznac ze tasma jest zerwana?Poduszka mi sie nie swieci.
2.Jak wysrodkowac kierownice (jak ustalic srodek tasmy)?
3.Jak kalibruje sie czujnik kata skretu
4. Jesli mam przekrecona kierownice o kilka obrotow to nadal mozna skalibrowac czujnik?
Oczywiscie wd vag blad czujnika kata skretu.
GOLF MK II 1.8 GT i GOLF IV VRIANT TDI... to z VW i tak o 2 zaduzo hehehe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 76 gości