Auto strasznie szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gruszka00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 24, 2008 18:31
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Gruszka00 » ndz cze 01, 2008 09:55

N-75 to ten na gorze kolo uszczelki od maski, pierwszy po prawej bodajze.. ten mechanik go odlaczyl i zmostkowal wezyki. Auto dalej szarpało, wiec chyba on tez jest ok.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 01, 2008 10:30

Gruszka00 pisze:ten mechanik go odlaczyl i zmostkowal wezyki.
przecież Ty masz VNT ... tutaj się podmienia n75 z n18 a nie mostkuje wężyki :panna:
a żeby było ciekawiej to znów spytam :P
damcio151 pisze:vag widzi prędkość :?:



Awatar użytkownika
speccar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 19:26
Lokalizacja: Dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: speccar » ndz cze 01, 2008 10:35

szarpanie spowodowane turbina..?raczej nie realne...
sprawdz jak pisze kolega czujnik predkosci,czasami on powoduje takie objawy jak sa u ciebie,najlepiej jak bys zrobil logi bo tak to troche wrozenie z fusow..



Gruszka00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 24, 2008 18:31
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Gruszka00 » wt cze 03, 2008 17:55

Witam. Gosc dzisiaj wsiadl z komputerkiem do auta i sie przejechalismy, komputer widzie predkosc.. zero bledow itd. W momencie szarpania na turbinie skacze cisnienie a gdy zacznie przekraczac 3k obrotow zatrzymuje sie w miejscu i co za tym idzie szarpanie ustaje ale auto muli sie bo turbo nie pompuje. Mechanik mi powiedzial, ze to te kierownice turbinki i trzeba zawiezc ja do regeneracji. Czekam na wasze opinie. Pozdro



Awatar użytkownika
speccar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 19:26
Lokalizacja: Dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: speccar » wt cze 03, 2008 19:21

gdybys wkleil logi mozna bylo by cos powiedziec,a tak ciezko stawiac diagnoze
jak wyglada praca turbiny przy szarpaniu,cisnienie spada?
moze masz problem z zaworem egr..?
moze n75 cos szwankuje,turbina raczej powinna byc ok,skoro nie wywala bledu regulacji cisnienia...



DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » wt cze 03, 2008 20:51

nie daj sobie wmówić że trzeba regenerować ! mnie też to wmawiali :) powinno wystarczyć samo czyszczenie ! a to nie to samo.


cysiek1 co to są błędy regulacji ciśnienia ? jaki to błąd powiedz coś więcej.
ja miałem błąd 17563, czujnik podciśnienia g71 w kolektorze ssącym ma zwarcie na plusie lub jest uszkodzony. po czyszczeniu kierowniczek samochód jeździ supcio, i nie sprawdzałem czy ten błąd znikł ! mam nadzieje że to nie jest to o czym mówisz :)
turbo mi lekko gwizda jak depnę na obrotach 1500 do 2000, ale słychać tylko przy otwartych szybach



Awatar użytkownika
speccar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 19:26
Lokalizacja: Dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: speccar » wt cze 03, 2008 21:14

blad regulacji cisnienia to najczesciej 00575...



Gruszka00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 24, 2008 18:31
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Gruszka00 » pt cze 06, 2008 20:32

Turbina miala bardzo zapieczone kierowniczki i cale to ciegno ciezko chodzilo, po wyczyszczeniu i wypolerowaniu przez mechanika trafila do auta spowrotem. Przestalo szarpac, tylko czasami od 2k do 2,5k czuc szarpniecia na 3 i 4 biegu a na pozostalych juz ich niema. Auto ciagnie do 3,8k obrotow i nagle przestaje, wskazowka podniesie sie jeszcze tak do 4.2k ale bez tego przyspieszenia i zatrzymuje sie w miejscu :( na turbinie troszke skacze cisnienie. Co do tych obrotow to mechanik wspominal cos o pompce vacu. Ehhh przeraza mnie ta sytuacja... [-o< help me



Awatar użytkownika
speccar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 19:26
Lokalizacja: Dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: speccar » pt cze 06, 2008 21:33

zrob logi,albo popros kogos kto ma vag
inaczej ciezko bedzie cos poradzic,moze masz cos z zaworem egr? sprobowac wyczyscic,moze nie domyka sie ale to sa tylko przypuszczenia..
cisnienie turbiny zadane pokrywa sie z cisnieniem osiagnietym?
jak wyglada praca przeplywomierza przy przyspieszaniu zadane i osiagniete wartosci sa do siebie zblizone?
sprawdz jeszcze bardzo dokladnie wezyki podcisnienia,jeden po drogim...
pisales cos o koledze ktory ma ten sam silnik co ty,zamien na probe zawor n75



Gruszka00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 24, 2008 18:31
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Gruszka00 » sob cze 14, 2008 05:29

Witam, niestety narazie nie mam mozliwosci wrzucenia logow. U mechanika mieli takiego samego golfa i wszystko podmieniali, turbina byla czyszczona i jest ok to samo tyczy sie przeplywki a auto dalej szarpie i nie ma wykonczenia gazu, tzn 4200 obrotow i stoi. Mechanik doszedl do wniosku ze to cos zwiazanego z ukladem paliwowym, glownie chodzi mu o pompke wysokiego cisnienia i pompowtryski. NIestety nie mozna sprawdzic dawkowania pompowtryskow ale zawsze mozna je wyslac na sprawdzenie do serwisu, moze ktorys kopie sprawe ale to na samym koncu.. zaczniemy od podmienienia pompy wysokiego cisnienia. Gdy kupilem auto to filtr paliwa byl wrecz pordzewialy, moze on byl odpowiedzialny za uszkodzenie czegos innego w ukladzie paliwowym. Czekam na wasze opinie. Pozdro

[ Dodano: 16 Cze 2008 19:18 ]
Załamka.. :( auto obecnie jest u najlepszego goscia zajmujacego sie elektronika samochodowa w Jarocinia. Wszystko jest sprawdzone a auto dalej szarpie i nie wbija sie na max obroty, koles mi powiedzial ze mu sie nie podoba program w komputerze. Mowi, ze moze auto bylo tuningowane za pomoca jakeigos chipa i zostal zmieniony soft. Auto obecnie nie posiada zadnych modow a program dalej jest zmieniony na chip i wszystko sie przez to kopie. Czy jest takie cos mozliwe??
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 19:17 przez Gruszka00, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości