Piszczący pasek klinowy...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lunatyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 18, 2008 23:46
Lokalizacja: z nienacka

Piszczący pasek klinowy...

Post autor: lunatyk » śr cze 04, 2008 16:05

Pasek od zakupu piszczał okrutnie na zimnym silniku. Dzisiaj auto zgasło (automat!) a jak mama wróciła po 2 km przejażdżce to leciał dym z okolic koła na którym obraca się pasek klinowy (te duże pod alternatorem). Co się stało?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 04, 2008 16:17

lunatyk, sprawdz czy Ci nie padla pompa wspomagania, bo pasek klinowy chodzi tylko na wale korbowym, wspomaganiu i pompie wody,

u mnie sie palil pasek i auto przygaslo jak zatrzymala sie pompa wspomagania

chyba ze mowisz o pasku wielorowkowym to ci innego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

lunatyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 18, 2008 23:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: lunatyk » śr cze 04, 2008 18:22

Ja się za bardzo na tym nie znam, więc mogłem coś pomylić...

Na fotkach zaznaczyłem skąd się mniej więcej dymiło :-)
Obrazek
Obrazek



hakerek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
Lokalizacja: okolice Biłgoraja
Kontakt:

Post autor: hakerek3 » śr cze 04, 2008 18:37

na zdjęciu zaznaczyłeś sprzęgło na kompresorze klimatyzacji... a powiedz jeszcze czy używana była przy tym klima?

[ Dodano: 04 Cze 2008 18:39 ]
na pewno to było z tego miejsca? nieco dalej schowany masz cieńszy pasek klinowy napędzający pompę wody i wspomagania. to przypadkiem nie on dymił?



lunatyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 18, 2008 23:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: lunatyk » śr cze 04, 2008 21:30

Wydaje mi się, że raczej z tego miejsca. Klima była wyłączona, ale dodam, że sprężarka jest padnięta.

Mam tylko pytanie: Da się z tym jechać czy może się coś stać?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 04, 2008 22:51

to jesli ten duzy pasek to mogl Ci stanac kompresor od klimy, trzeba by zdjac paski i zobaczyc ktore kolo sie nie obraca :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw cze 05, 2008 12:46

Z tego co wiem to cieńszy pasek napędza tylko pompę wspomagania.A ten większy napędzą wodną,alternator. Tak jest w 1Z bez klimy



lunatyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 18, 2008 23:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: lunatyk » czw cze 05, 2008 16:02

Da się jechać do mechanika czy narobię sobie jeszcze więcej szkód?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości