Oznaczenie turbosprężarki ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Oznaczenie turbosprężarki ???

Post autor: arti CCCO » ndz kwie 06, 2008 16:38

Siemka,
Mam takie pytanko,a mianowicie chodzi mi o "klasyfikacje" turbosprężarek firmy KKK w TD.Tak mi się mocno wydaje że np. rozróżniamy je po takich symbolach jak: K14...czy też K26.Ja na swojej znalazłem tylko takowe symbole: KKK 2GW 5324 101 99 i zastanawiam się jaki to może byc model z rodzaju symboli wyżej wymienionych?
Może jest na forum jakiś specjalista w tej dziedzinie,który wyjaśniłby w czym rzecz?
Pozdrowionka!



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn cze 02, 2008 16:15

Mam taką samą turbinkę w JR i przyłączam się do pytania kolegi :bigok: niby wygląda jak k14 ale tabliczki nie widzę i logo KKK jest w innym miejscu.
Obrazek



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn cze 02, 2008 17:52

KKK 24 ? :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn cze 02, 2008 19:48

Tabliczka znamionowa powinna być pod wężem od dolotu do turbiny, przynajmniej ja w K03 tak miałem :bigok:



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn cze 02, 2008 20:25

Dj Darecki pisze:24
raczej nie... ma inaczej WG
a tabliczki niema po prostu :P



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » pn cze 02, 2008 22:31

..u mnie sporo wytrzymała ta turbina,ale zastanawiam się czy VNT tam nie wsadzic i dużego IC-ka przed chłodnicą(jest umiejscowiona po boku),tak aby wentylator ssał powietrze przez nią :chytry:

[ Dodano: 02 Cze 2008 22:33 ]
adi87 pisze:Mam taką samą turbinkę w JR i przyłączam się do pytania kolegi :bigok: niby wygląda jak k14 ale tabliczki nie widzę i logo KKK jest w innym miejscu.
[url=http://images26.fotosik.pl/220/260840c82285f837m.jpg]Obrazek[/URL]

..rozumiem pojemnośc 1.6 tak?



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » wt cze 03, 2008 11:40

tak mam 1,6 :) po Twoim opisie wnioskuję że masz cygaro więc pewnie 2 litrowy co? Bardzo podobny silnik do TD z mk2 (nie licząc piątego gara :P ) jesli tak to fajny dilniczek masz i raczej rzadko spotykany już. Ja przynajmniej miałem okazję tylko raz widzeć takiego



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » śr cze 04, 2008 20:25

..tak,2.0 TD ginący gatunek.Gdyby niebył po remącie wsadziłbym tam jeszcze jeden garek...ze starego LT 55 2.4 TD (sześc cylindrów). Heh te same silniczki,a rosły wraz z karoseria :helm:
Apropos turbiny,ja z niej siódme poty wyciskałem,aż przepaliło metalowe pierścienie uszczelki głowicy.Na nowych zaworach tęcza się zrobiła :goof:
Pozdro.



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » czw cze 05, 2008 06:31

Jakie ciśnienie na niej uzyskałeś? w jakim jest stanie?



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » pt cze 06, 2008 22:50

..przewód od wkaznika jest wpięty poprzez trójnik do przewodu idącego do bost-pina,i to niby przekłamuje prawdziwą wartość,którą się mierzy (z tego co mi wiadomo) przy turbinie.W każdym bądz razie wskaznik pokazywam max 2.4 bar,myślę że by deczko jeszcze podciągnoł.Ale turbina już nie świstała,tylko zaczeło gwizdac że ho ho :hmm: Długo tak niejezdziłem,stan turbiny dobry,pracuje w oleju silnikowym o specyfikacji temp. 10W-60 (pełen syntetyk Castrola przywieziony z niemczech w oryginalnej bańce)



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » sob cze 07, 2008 06:53

arti CCCO pisze:2.4 bar,
o żesz niemożliwe :P może 1,4 :bajer:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 08, 2008 11:45

adi87, skoro masz JR to musisz mieć K24 !! w niej Wg jest takie karbowane :)
mozesz dasz jakieś inne foto więcej ujęc turbinki



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » ndz cze 08, 2008 19:42

To_mas, no może masz rację ale K14 ma tak samo nie?

[ Dodano: 08 Cze 2008 19:44 ]
a nie jest w K24 zamiast wkręta regulacyjnego wężyk?



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » pn cze 09, 2008 21:35

adi87 pisze:
arti CCCO pisze:2.4 bar,
o żesz niemożliwe :P może 1,4 :bajer:
..kolego poważnie,ale jak się nagrzał IC ciśnienie spadło do 1.8 bara.Tylko uprzedzam że to swałszowane ciśnienie,bo pomiar jest z przewodu od bost-pina.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 147 gości