Oznaczenie turbosprężarki ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Oznaczenie turbosprężarki ???
Siemka,
Mam takie pytanko,a mianowicie chodzi mi o "klasyfikacje" turbosprężarek firmy KKK w TD.Tak mi się mocno wydaje że np. rozróżniamy je po takich symbolach jak: K14...czy też K26.Ja na swojej znalazłem tylko takowe symbole: KKK 2GW 5324 101 99 i zastanawiam się jaki to może byc model z rodzaju symboli wyżej wymienionych?
Może jest na forum jakiś specjalista w tej dziedzinie,który wyjaśniłby w czym rzecz?
Pozdrowionka!
Mam takie pytanko,a mianowicie chodzi mi o "klasyfikacje" turbosprężarek firmy KKK w TD.Tak mi się mocno wydaje że np. rozróżniamy je po takich symbolach jak: K14...czy też K26.Ja na swojej znalazłem tylko takowe symbole: KKK 2GW 5324 101 99 i zastanawiam się jaki to może byc model z rodzaju symboli wyżej wymienionych?
Może jest na forum jakiś specjalista w tej dziedzinie,który wyjaśniłby w czym rzecz?
Pozdrowionka!
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
..u mnie sporo wytrzymała ta turbina,ale zastanawiam się czy VNT tam nie wsadzic i dużego IC-ka przed chłodnicą(jest umiejscowiona po boku),tak aby wentylator ssał powietrze przez nią
[ Dodano: 02 Cze 2008 22:33 ]
..rozumiem pojemnośc 1.6 tak?
[ Dodano: 02 Cze 2008 22:33 ]
adi87 pisze:Mam taką samą turbinkę w JR i przyłączam się do pytania kolegi niby wygląda jak k14 ale tabliczki nie widzę i logo KKK jest w innym miejscu.
[url=http://images26.fotosik.pl/220/260840c82285f837m.jpg]Obrazek[/URL]
..rozumiem pojemnośc 1.6 tak?
..tak,2.0 TD ginący gatunek.Gdyby niebył po remącie wsadziłbym tam jeszcze jeden garek...ze starego LT 55 2.4 TD (sześc cylindrów). Heh te same silniczki,a rosły wraz z karoseria
Apropos turbiny,ja z niej siódme poty wyciskałem,aż przepaliło metalowe pierścienie uszczelki głowicy.Na nowych zaworach tęcza się zrobiła
Pozdro.
Apropos turbiny,ja z niej siódme poty wyciskałem,aż przepaliło metalowe pierścienie uszczelki głowicy.Na nowych zaworach tęcza się zrobiła
Pozdro.
..przewód od wkaznika jest wpięty poprzez trójnik do przewodu idącego do bost-pina,i to niby przekłamuje prawdziwą wartość,którą się mierzy (z tego co mi wiadomo) przy turbinie.W każdym bądz razie wskaznik pokazywam max 2.4 bar,myślę że by deczko jeszcze podciągnoł.Ale turbina już nie świstała,tylko zaczeło gwizdac że ho ho Długo tak niejezdziłem,stan turbiny dobry,pracuje w oleju silnikowym o specyfikacji temp. 10W-60 (pełen syntetyk Castrola przywieziony z niemczech w oryginalnej bańce)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 147 gości