1Z Czasem szarpnie podczas przyśpieszania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
1Z Czasem szarpnie podczas przyśpieszania
Witam,
wczoraj zauważyłem, że podczas przyśpieszania (tak ok. 3tys.obr.) auto czasem lubi szarpnąć - tak jakby chwilowo brakło mu paliwa / w tym momęcie za mną pojawia się czarna chmurka i ponownie wraca do normalności - jedzie dalej. Zdarza się to sporadycznie i trzeba mu dobrze przycisnąć, żeby do tego doszło. W mieście przy normalnej jeździe jest to nie odczuwalne. Generalnie dzieje sie to czasem przy mocniejszym wkręcaniu. Dzisiaj będzie VAG, może ktoś wie co to może być ?
Pozdroooo
wczoraj zauważyłem, że podczas przyśpieszania (tak ok. 3tys.obr.) auto czasem lubi szarpnąć - tak jakby chwilowo brakło mu paliwa / w tym momęcie za mną pojawia się czarna chmurka i ponownie wraca do normalności - jedzie dalej. Zdarza się to sporadycznie i trzeba mu dobrze przycisnąć, żeby do tego doszło. W mieście przy normalnej jeździe jest to nie odczuwalne. Generalnie dzieje sie to czasem przy mocniejszym wkręcaniu. Dzisiaj będzie VAG, może ktoś wie co to może być ?
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 20:31
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Dzisiaj pojadę wymienić filtr dla dobra motorka :)
Wczoraj podłączyłem VAG'a - i wszystko dobrze - 0 błędów, jeszcze dzisiaj z dynamicznego sprawdzania zobaczę dawki itp. w czasie jazdy. Wczoraj go pogoniłem podczas pomiarów i nic - nie szarpnął ani razu. Faktycznie być może to filtr paliwa bo dawno nie wymieniałem - myślę że te 40tys. zrobiłem od wymiany ostatniej.
Pozdroooo
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
No wczoraj to go tak przegoniłem, że momętami dochodziło do 4tys.obr. aż mi go żal było , ale wygląda na to, że to też mu pomogłe bo już nie pojawił się wczoraj taki objawcowboy pisze:filtr paliwa nie zaszkodzi... pamiętaj żeby zalać go ropą żeby nie zapowietrzyć za mocno układu
a przegonić auto trzeba od czasu do czasu
A co ile się powinno wymieniać filtr paliwa uwzględniając tankowanie na takich stacjach jak SHELL i STATOIL ?
Pozdroooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Tylko mnie to dziwi że te szarpnięcie raz jest a raz go nie ma czasem moge butować do 4 tys i ani razu nie szarpnie a czasem jak lece na autostradzie 140 i lekko zwieksze gaz to szarpnie raz albo czasem szarpnie przez 5 sekund,nie wiem wymienie filtr w sumie wymieniałem 8tys km temu ale może miałem jakieś świnstwo w baku i zaciągnoł.
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
a na vagu błędy sprawdzałeś?? jak nie ma żadnych to ja bym zaczął od filtra paliwa, ewentualnie poszukał nieszczelności w układzie paliwowym (skoro filtr zmieniałeś), a od kiedy masz te szarpnięcia? jeśli to wszystko będzie OK to trzeba będzie poszukać innych przyczyn...tommy-cichy pisze:Tylko mnie to dziwi że te szarpnięcie raz jest a raz go nie ma czasem moge butować do 4 tys i ani razu nie szarpnie a czasem jak lece na autostradzie 140 i lekko zwieksze gaz to szarpnie raz albo czasem szarpnie przez 5 sekund,nie wiem wymienie filtr w sumie wymieniałem 8tys km temu ale może miałem jakieś świnstwo w baku i zaciągnoł.
[ Dodano: 31 Maj 2008 15:53 ]
może być też winny nastawnik w pompie lub wtrysk sterujący ale o tym później pomyślimy
- Stecko
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
- Lokalizacja: Strzegom/Slough
- Kontakt:
witam
ja mam rowniez ten problem z szarpaniem:/ czasami smiga pare dni ok czasami szarpie w ok 1800-2500 tys obr a czasami pow 2500 ... nie wiem co jest grane...
filtry wszystkie powymieniane i nic:) 'pukalem' wtrysk:) i przerywal troszke ale znowu czytalem gdzies ze jak sie stuka w wtrysk to moze szarpnac i nie oznacza to ze wtrysk siedzi... najgorsze jest to ze nie ma mi kto zrobic vag dynamiczny:/ nie znam nikogo z mojej okolicy:/
...aha nie jestem pewien na 100% ale chyba zaczyna szarpac jak silnik jest mocno rozgrzany(korki w miescie itp.) ale to tez nie zawsze....
pozdr i czekam na jakies podpowiedzi:)
ja mam rowniez ten problem z szarpaniem:/ czasami smiga pare dni ok czasami szarpie w ok 1800-2500 tys obr a czasami pow 2500 ... nie wiem co jest grane...
filtry wszystkie powymieniane i nic:) 'pukalem' wtrysk:) i przerywal troszke ale znowu czytalem gdzies ze jak sie stuka w wtrysk to moze szarpnac i nie oznacza to ze wtrysk siedzi... najgorsze jest to ze nie ma mi kto zrobic vag dynamiczny:/ nie znam nikogo z mojej okolicy:/
...aha nie jestem pewien na 100% ale chyba zaczyna szarpac jak silnik jest mocno rozgrzany(korki w miescie itp.) ale to tez nie zawsze....
pozdr i czekam na jakies podpowiedzi:)
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Dokładnie mi też szarpie przeważnie jak jest mocno nagrzany po dłuższej trasie na odcinkach 10km raczej nie zauważyłem żeby tak sie działo.Na vagu nie ma żadnych błędów,wtrysk sterujący sprawdzałem mierząc opór i jest ok jeśli tak sie go sprawdza.A nieszczelność w dolocie paliwa raczej bym wykluczył bo gdyby był gdzieś nieszczelny to łapał by powietrze nawet na zimnym silniku i to przerywanie było by bardzo częste.Może ktoś mi powie do sprawdzania czego służy ta metoda pukania w wtryski bo pierwszy raz o takim czymś słysze...?
- Stecko
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
- Lokalizacja: Strzegom/Slough
- Kontakt:
ja rownierz mierzylem wtrysk miernikiem i wykazywal oznaki sprawnego:) co do pukania to trzymaj tak na ok 2500 tys obrotow i niech ktos lekko uderzy we wtrysk sterujacy- niby jak silnik zacznie przerywac to wtrysk siedzi... NIBY:) mi szarpnal po stuknienciu ale jak mierzylem miernikiem to bylo ok.....
pozdr
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości