niebieski dym?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr maja 28, 2008 17:36

golfir pisze:a no to jak sie sprawdza kat tylko w zablokowanych nastawach
Wolę zapytać bo niektórzy klikną tylko blok 000 i mówią że jest OK. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr maja 28, 2008 17:37

fakt :pub:



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr maja 28, 2008 18:12

ja mam tak samo w moim jedenzecie i też szukałem wszystkiego,sprawdzałem wszystko podmieniałem wtryski,kąty zapłony itp,itd i do momentu jak sie nie zagrzeje to przykopci na niebiesko,oleju mi praktycznie nie bierze ,i doszłem do wniosku ze trzeba olać sprawe bo to przeciiez nie nowy samochód ,mi nawet jak sie zagrzeje to tez troche zakopci,a ostatno jechałem za pasatem kumpla 2004r i powiem ci ze tez mu kopci nawet bardziej



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw maja 29, 2008 15:13

no nie jest to dla mnie raczej normalny objaw bo było wsio dobrze i auto mi wogóle nie kopci jak sie zagrzeje takze musze cos z tym zrobic :bigok:



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw maja 29, 2008 19:39

golfir pisze:no nie jest to dla mnie raczej normalny objaw bo było wsio dobrze i auto mi wogóle nie kopci jak sie zagrzeje takze musze cos z tym zrobic
Kiedyś cowboy mi pisał że ma to samo i podejrzewa uszczelniacze. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 30, 2008 15:18

no własnie uszczelniacze niby wymieniane na nowe tylko gdzies luzno wchodziły :grrr: na starych kopcił tylko przy odpaleniu a teraz kopci nawet podczas jazdy poki sie nie rozgrzeje



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pt maja 30, 2008 15:21

golfir pisze:no własnie uszczelniacze niby wymieniane na nowe tylko gdzies luzno wchodziły :grrr: na starych kopcił tylko przy odpaleniu a teraz kopci nawet podczas jazdy poki sie nie rozgrzeje
Sprawdź czy nie masz oleju w dolocie / może w okolicy IC coś będzie widać itp..

Może zbiera się tam i jak już go przepali to jest spokój ?

Pozdrooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 30, 2008 16:52

oleju nie ma w dolocie bo był czyszczony i to odpada turbo jest w super kondycji takze to wykluczam

[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 16:54 ]
mam zaslepiony EGR ale to przeciez nie przez niego musze posprawdzac jeszcze odme i te weze :grrr:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości