Cieply nie odpala, zimny ok.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieply nie odpala, zimny ok.
Witam.
Mam problem ze swoim golfikiem,mianowicie jak jest zimny np rano to odpala od razu z pierwszego,problem robi sie dopiero gdy silnik jest ciepły.
Objawy sa takie jakby nie dostawał paliwa czy cos takiego-mozna go krecic godzine i nic z tego-kręci ładnie ale nie zagada,martwy-dopiero jak silnik ostygnie odpala normalnie.ps czasami jak jest goracy i mu sie zachce to zagada ale to juz rzedziej niz częsciej.pomózcie cos bo mechanik mi tu ręce rozkłada i nie wie o co kaman a auto jest mi niezbędne.
Pozdrawiam.
Diesel "Artur"
jesli mozecie piszcie na gadu-9784081 lub maila diesel22@wp.pl
BARDZO PILNE-PROSZE O SZYBKA REAKCJE NA TEGO POSCIKA-POZDRO ALL
Mam problem ze swoim golfikiem,mianowicie jak jest zimny np rano to odpala od razu z pierwszego,problem robi sie dopiero gdy silnik jest ciepły.
Objawy sa takie jakby nie dostawał paliwa czy cos takiego-mozna go krecic godzine i nic z tego-kręci ładnie ale nie zagada,martwy-dopiero jak silnik ostygnie odpala normalnie.ps czasami jak jest goracy i mu sie zachce to zagada ale to juz rzedziej niz częsciej.pomózcie cos bo mechanik mi tu ręce rozkłada i nie wie o co kaman a auto jest mi niezbędne.
Pozdrawiam.
Diesel "Artur"
jesli mozecie piszcie na gadu-9784081 lub maila diesel22@wp.pl
BARDZO PILNE-PROSZE O SZYBKA REAKCJE NA TEGO POSCIKA-POZDRO ALL
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 20:39 przez Diesel22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Jeżeli zapłon jest dobrze ustawiony to siada głowiczka w pompie. Ja tak miałem, ale przyspieszenie zapłonu załatwiło sprawe.
Edit: Mi chodzi o AAZ. Dopiero teraz widzę, że masz VR6.
NIE TEN DZIAŁ.
Edit: Mi chodzi o AAZ. Dopiero teraz widzę, że masz VR6.
NIE TEN DZIAŁ.
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 20:07 przez EasyRider, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli to jest AAZ to moje pytanie- czy masz na pompie na zaworze odcinającym(start - stop) element selenowy(taka czarna obudowa). jeśli tak to sprawdź działanie w następujący sposób. na gorącym silniku, kiedy nie możesz odpalić przekręć zapłon i uderz młoteczkiem w tę właśnie czarną obudowę nad przewodami wysokiego ciśnienia(kilka razy dość mocno, ale z wyczuciem). jeśli po tej próbie odpali nawe na gorącym, to kłania się wizyta u pompiarza w celu zdjęcia, lub metoda neandertala, czyli rozwalenie elementu i połączenie zaworu na krótko z fioletowym przewodem z wtyczki łączącej ten element z instalacją. w razie pytań chętnie pomogę
a ja bym zrobil tak.. jak juz jest silnik goracy to bym go zgasil i sprobowal odpalic jak by nie poszlo to najlepiej wziac wiaderko zimnej wody i delikatnie polewac po pompie ,poprostu wystudzic ja i ponownie odpacal jak by pomoglo to wiadomo siedzi pompa mialem tak kiedys mk2 1.6 td no i raczej to tylko pompiarz pomoze.pozd
marekboha
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
nie straszcie chłopaka. mnie pompiarz przy takim objawie zaczął straszyć padniętą głowiczką i też na dowód polewał wodą. u mnie na zaworze był element selenowy związany z immo i dopiero elektryk pokazał co jest grane. przy włączonym zapłonie uderzył z wyczuciem w ten element i auto odpaliło. mała wizyta u pompiarza i selen został zdjęty(nie chciałem go niszczyć). teraz nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem, a ja trochę z rezerwą podchodzę do takich szybkich diagnoż z polewaniem pompy. masz pytanie napisz na pw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości