Bąbelki powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Joel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 12:53
Lokalizacja: Otwock

Bąbelki powietrza

Post autor: Joel » pn maja 19, 2008 22:14

Witam mój golf 110KM 1.9tdi ma drgawki szukałem na forum i znalazłem parę informacji ale nic nie pomagało (odpiecie czujnika itd) ale zauważyłem jedna rzecz mianowicie w wężyku idącego od filtra powietrza podczas pracy silnika jest mnustwo pęchęrzyków powietrza i kiedy one przepływają to silnik pracuje nierówno. I moje pytanie jak mam się zabrać do sprawdzenia przewodu jak to znaleść? I jeszcze jedno jak zatankuje zwykła ropę a nie np ultimate to jest ten objaw jeszcze gorszy
pozdrawiam

ps. zmieniałem już filtr paliwa bo myślałem że to to jest winą
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 22:17 przez Joel, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt maja 20, 2008 00:18

Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc :grrr: :grrr: :grrr: .

przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.

dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!! :goof:

naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h. :jezor: :jezor: :jezor:

[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć. :helm:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt maja 20, 2008 01:24

tutaj tez conieco o drgawkach, szczegolnie w AHF-ach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Joel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 12:53
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Joel » wt maja 20, 2008 09:56

mariusz-1975 pisze:Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc :grrr: :grrr: :grrr: .

przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.

dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!! :goof:

naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h. :jezor: :jezor: :jezor:

[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć. :helm:
a jaki koszt jest wymiany tych weżyków?



skowron69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 17, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: skowron69 » wt maja 20, 2008 11:16

Ja zakupiłem w Castoramie takie przezroczyste wzmacniane i założyłem z obu stron filtra paliwa,teraz dokładnie wiem czy jest powietrze i skąd by sie pojawiało w razie co.
Koszt takiego zabiegu jest minimalny.



Awatar użytkownika
kluhaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 19:54
Lokalizacja: Kętrzyn/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kluhaa » wt maja 20, 2008 15:41

Miałem dokładnie to samo w AAZ. Wymieniłem na taki jak podał kolega wyżej i jest ok wiec całą operacja powinna coś zaradzić. Powodzenia



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt maja 20, 2008 15:43

Cena wężyków nie będzie zbyt wielka, mnie to wyniosło ok. 50 zł


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » ndz maja 25, 2008 17:54

ja też z tym walczę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1909914#1909914

wymienie te wężyki z castoramy !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości