Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pt maja 09, 2008 19:36

"Tylko z pomocą komputera można przywrócić po regeneracji odpowiednie ustawienia"

chyba odpada samemu !

wiecie co - chyba odwiedzę tego Pana jutro, albo w niedziele i dam znać !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » pt maja 09, 2008 20:41

Mam kabel, vagcoma, mase materialow, na wielu forach jest mnostwo wiadomosci i how-to itd. Jeszcze nie wiem, ale chyba sprobuje.
EDIT: mafinek111 kurde, objawy mam IDENTYKO...
EDIT2: ja niestety jeszcze kostki nie odlaczalem, zrobie to jutro, bo 1500zł za komplet sprzegla wisi w powietrzu
Ostatnio zmieniony sob maja 10, 2008 00:23 przez kompot, łącznie zmieniany 3 razy.



mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: mafinek111 » pt maja 09, 2008 22:46

witam.ja obstawie na 95% kolo dwumasowe gdyz jestem po jego wymianie.tak jak mowisz gdy dojezdzasz pwoli drgania sa akby terkotanie a gdy staniesz cisza.u mnie bylo tak samo kolo nie zawsze zaterkocze zalezy jak sie zeby ustawia.wymienilem i jest git.pozdro



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » sob maja 10, 2008 00:20

ale wtedy również po odpięciu kostki od impulsatora nie było by różnicy jak by u mnie był 2-mas.... a jednak po odłączeniu kochy przestaje drgać ! więc to będzie od czegoś innego w większości nas !

[ Dodano: 11 Maj 2008 23:43 ]
Gatałem z tym Panem od nastawników (okazuje się, żę forumowicz :P ale zapomniałem nicka )

Mówi, że MK4 jest za młode na czyszczenie nastawnika ! dzięki za to info ! oraz ma taki sam problem - sam również dochodzi co to ! więc nastawnik również odpada !
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 23:37 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » ndz maja 11, 2008 23:56

To Adamm z tego co kojarzę.
Z jednej strony ok, mlodsze od MK3, ale MK4 co niektóre maja ponad 300.000, wiec nie wiem co to znaczy za mlode. Ale to tak przy okazji, bo ja obstawiam cos innego.
Drgania u mnie wystepowaly na prawie kazdych swiatlach.
Po odpieciu czunika, ustapily, a wystapilo szarpanie, o ktorym już wspomniano.
Po ponownym przypieciu drgania wystepuja bardzo rzadko.
Maly hint: z tym czujnikiem sporo sie mocowalem, bo dostep slaby itd. wiec musialem nim sporo pomerdać, zanim dala sie wtyczka wyciagnac.
U mafinek111 jak mechanior zmienial dwumas, to wyciagal skrzynie, musial wiec tez merdać przy tej wtyczce odpinajac ją.
Także, ja nadal obstawiam na coś zwiazanego z impulsatorem, moze jakis kabel czy inny niewymieniany przez was element itp. Postaram sie zglebic temat w ten lub przyszly weekend. Peace!



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn maja 12, 2008 00:03

o właśnie - Adamm !
skoro mówi, że za młode to coś w tym jest ! powiedział w prost, że może mi wyczyścić, ale będzie tak samo !, że nic nie da ! ja patrzyłem w kostkę i u mnie piny są dobrze zalane oraz niezaoksydowane ! wtyczka raczej nie ! tam są 3 piny z tego co pamiętam ! gdyby któryś nie chodził to prędkościomierz by leżał prawda ?

dzisiaj piszesz, że bardzo rzadko ! uważam, że jutro napiszesz, że tak samo !
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 00:04 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 12, 2008 00:09

luzipower, slabo czytasz ten topic bo to co Ci powiedzialem przez telefon napisalem na poczatku tego tematu :P

mialem juz AHF a A3 i nastawnik byl igielka po otwarciu - a auto nadal drgalo
luzipower pisze:oraz ma taki sam problem - sam również dochodzi co to !


zle zrozumiales :) mysle nad tym co to jest by pomoc tutaj :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pn maja 12, 2008 10:06

Z kąd dzwoniłem był mały hałas i nie wszystko czysto słyszałem, oraz stan również był troche hm.... :blush: :chytry: jak nie patrząc kąbinujesz aby dojść do przyczyny jak my !

to co ja napisałem, a co ty na początku topica uważam, że sprowadza się do tego samego !

[ Dodano: 12 Maj 2008 17:39 ]
dzisiaj zmieniałem końcówki wtrysków ! koleś stwierdził, że na 90 % to drganie to sterowanie pompą ! chcieli 80 zł za diagnoze pod kompem i 1500 za sterownik więc odpuściłem ! ale czy to może być odpowiedzialne za drgawki ?

oraz dowiedziałem się, ze pewnien koleś u nas w mieście miał tak samo, że mu drgało przy borze, ale jak kilka razy depnął sprzęgło to przestawało ! wymienił na zamiennik jednomasowy (podobno jest coś takiego) za 1200 i jest si u niego ! musze kiknąć z tym kilkukrotnym wciśnięciem sprzęgła !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 12, 2008 19:41

luzipower, jesli chcesz to Ci moge zalozyc czysciutki nastawnik jak sie pojawisz w wawie :P ale na 90% to nie to


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » pn maja 12, 2008 20:20

luzipower pisze: dzisiaj piszesz, że bardzo rzadko ! uważam, że jutro napiszesz, że tak samo !
Machnąłem od odpięcia tego czujnika 400 km. Zmartwię Cie (:D) , ale częstotliwość występowania tych drgań zmniejszyła się znacznie.



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » wt maja 13, 2008 00:56

kompot pisze:
luzipower pisze: dzisiaj piszesz, że bardzo rzadko ! uważam, że jutro napiszesz, że tak samo !
Machnąłem od odpięcia tego czujnika 400 km. Zmartwię Cie (:D) , ale częstotliwość występowania tych drgań zmniejszyła się znacznie.
to właśnie nie martwisz, a dajesz nadzieje :-P czyli co obstawiasz kostkę z pinami ?

[ Dodano: 13 Maj 2008 01:05 ]
Adamm pisze:luzipower, jesli chcesz to Ci moge zalozyc czysciutki nastawnik jak sie pojawisz w wawie :P ale na 90% to nie to
z góry dzięki za propo ! wierzę wierzę ! tylko napisałem co te cycki gadały !

p.s. a czy jest opcja, żeby pompa gdzieś miała nieszczelność, pobierała gdzieś peecze i podawała powrotem do filtra ? bo mam cały czas bąbelki w przewodzie (walczę z tym w innym topicu) i koleś mi mówił, żebym dał przezroczysty powrót i jeżeli tu też będą bulgoty to coś nie izi z pompa !

Kurcze cieszę się, że jest to forum i wy (a tak może by mnie podkusił pracownik, co mi chciał nastawnik za 800 załatwić po cichu i było by to samo po zmianie ! i bek 800 stówek) jaki z tego morał - może zrobimy jakieś forumowe konto i każdy kto nie stracił dzięki forum wpłaci tam jakiś grosik według uznania ? a jak się uzbiera to przy zlocie VW będzie mega balanga- zamówimy se rumunki, kupimy kilka flaszek metanolu z przemytu i ściągniemy disko błysko boyz band - będzie balanga ostro po bandzie :rotfl: :kac:
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 01:14 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

jaradeus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:25
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: jaradeus » śr maja 14, 2008 20:57

Witam wszystkich!
Mój AHF też ma szarpaczkę, zresztą pisałem wczesniej o tym. I wiecie co mi przychodzi na mysl? Moze to bedzie nastepna wskazówka-mianowicie kiedys miałem Sany GTI-R i on robił cos podobnego z tym , ze nie drgal a podnosil obroty na 1300 na min. pojechalem do serwisu podpieli pod kompa i bylo wszystko cacy, a mechanik powiedzial, ze on to robi po to aby podtrzymac serwo, ładowanie itd. podczas jazdy na luzie. W miom Golfie zauwazylem, ze jak sie toczy po woli to zuzywa 0.6-0.7 gnojówki i wlasnie drga, jak stanie to skacze na 1.1-1.2 i dokladnie podczas tej zmiany parametrow to sie dzieje. Czyli jest jakas korekcja paliwa miedzy toczeniem a staniem. Teraz trzeba znalesc to co odpowiada za zmane tych ustawien- pewnie jakies czujniki ew. nastawniek, kompa wykluczam, bo on przelicza to co dostanie.



krzysiek515
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 27, 2008 11:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: krzysiek515 » pt maja 16, 2008 16:24

Witam, mam do przekazania --dalej -- impulsator luzipowera od silnika AGR celem dokonania sprawdzenia i przesłaniu dalej innym użytkownikom ( krąży po użytkownikach forum ) . Piszcie na pw.



Awatar użytkownika
j4siu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 29, 2007 20:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j4siu » ndz maja 18, 2008 19:44

miałem identyczne objawy w swoim mk4 ( ALH) tzn. szarpanie na 2 biegu przy lekkim dodawaniu gazu na wolnych obrotach (denerwujące szczegolnie w korkach), bąble w od filtra do silnika . Też myślałem,że to dwumas okazało się,że to POMPA WTRYSKOWA. Została zregenerowana za 350zł i chodzi jak ta lala :)

pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości