nierówne wolne obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wacky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 13, 2008 11:43
Lokalizacja: Mikstat

nierówne wolne obroty

Post autor: wacky » czw maja 15, 2008 20:47

Panowie - i Panie - mój wachikuł MK2 89rok 1,6D N/A po odpaleniu, nie ważne czy zimny, czy ciepły czy z przyspiesaczem czy bez na wolnych obrotach trzęsie się jak zły. lekkie dodanie gazu i przytrzymanie - silnik chodzi perfekcyjnie jak pszczółka - lekki niebieskawo siwy dymek idzie. Na wolnych się trzęsie - choć chyba raczej nie przerywa. Jakby były za wolne wolne obroty.

w życiu nie miałem Diesla - tego mam od tygodnia, przy kupnie jakoś niezwróciłem uwagi. Albo raczej sprzedajacy dodał gazu zaraz..

pomożecie?



Awatar użytkownika
jgbass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob lip 21, 2007 17:17
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jgbass » czw maja 15, 2008 22:58

Zwiększ wolne obroty na pompie. Zwiększaj powoli i jak już nie będzie aż tak trzęsło budą to tak zostaw.
Ostatnio zmieniony czw maja 15, 2008 22:59 przez jgbass, łącznie zmieniany 1 raz.


Był JP, jest JR. Trochę różnica jest. :)
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw maja 15, 2008 23:06

Ten typ tak ma.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » czw maja 15, 2008 23:09

Ale telepie się tylko po odpaleniu? Minimalnie dygnij dawkę do góry. Warto też sprawdzić kąt wtrysku, chociaż ten niebieski dymek po odpaleniu wskazuje na zużyte uszczelniacze zaworowe.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 16, 2008 00:34

Giugiaro1 pisze:Ten typ tak ma.
jak amsz tak pieprzyć to lepiej nic nie pisz !!
AndrzejP4 pisze:Warto też sprawdzić kąt wtrysku,
warto też świece i poduszki pod silnikiem bo jak będą zuzyte to na wolnych obrotach tez będzie sie trzasł :)
nie masz obrotka ?? zeby sprawdzić ile masz obrotów ?? moze poprostu masz za niskie obroty !! spróbuj podnieść mu troche obroty na pompie :))
wacky pisze:lekki niebieskawo siwy dymek idzie
a olej lub płyn chłodniczy nie znika znaczy ubywa ??



wacky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 13, 2008 11:43
Lokalizacja: Mikstat

Post autor: wacky » pt maja 16, 2008 07:19

nie mam obrotka.

trzęsie się zawsze - czy ciepły czy zimny.

spróbuje podregulować i zobacze jaki stan poduch.

o wynikach melduje wieczorem.



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pt maja 16, 2008 14:21

To_mas ja napisałem tylko prawde. Wszyscy wiedzą że golfy to prymitywne auta dla roboli. Mają jeździć i być tanie w eksploatacji, nikt kupując golfa nie myśli o komforcie ani bezpieczeństwie. Też kiedyś walczyłem z moim golfem bo denerwowało mnie wiele rzeczy takich jak trzęsąca się deska czy głośna praca zawieszenia na nierównościach. Im szybciej się z tym kolega wacky pogodzi tym lepiej dla niego. Ja też długo nie mogłem się przyzwyczaić ale niestety ze szrota Mercedesa nikt nie zrobi...



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pt maja 16, 2008 14:41

Giugiaro1, Masz całkowitą rację. Tłukłem się troche takim golfem z silnikiem JR, wszystko się trzęsło na nierównościach, a jak w zimie go odpaliłem to była tragedia. Poduchy pod silnikiem miałem nóweczki. Jak się przesiadłem do MK3 to różnica była kolosalna.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 16, 2008 16:51

Giugiaro1, i piow11, głupoty gadaćie z tym trzęsieniem to macie tylko ciut racji bo fakt mój sie trzeęsie jak jest zimny ale to w moim przypadku chyba wina wyrąbanej poduszki natomiast Mk2 GTD mojego taty sie NIC NIE TRZĘŚIE CZY TO W LECIE CZY W ZIMIE :PP i co wy na to ??
Co do jazdy po nierównościach to mam auto na glebie i NIC NIE TRZESZCZY jakoś jak i u mnie tak i na seryjnym zawiasie u mojego Taty !!!

Po prostu panowie jakbyście kiedyś kupili bezwypadkowego Mk2 w dieslu albo takim jechali :P to by było tak jak ja pisze :)



wacky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 13, 2008 11:43
Lokalizacja: Mikstat

Post autor: wacky » pt maja 16, 2008 21:08

auto jest do tluczenia na codzień - fakt. Co do zawiasu nie ma się co czepiać.

doobra - poprawiło się tylko lekko - w piątek jest umówiony na regulacje zaworów i ew rzut oka na końcówki wtrysków ew wymiana. i wymianę świec żarowych. profilaktycznie.

trzeba maszynę do inwestować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości