Po sholowaniu kolegi dziwne dzwieki (ukl. kierowniczy?)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Po sholowaniu kolegi dziwne dzwieki (ukl. kierowniczy?)

Post autor: Marioprestiz » śr maja 14, 2008 18:36

Witam, sprawa ma sie tak, koledze padł samochod, pojechalem go holowac ale znalazlem tylko taki pas chyba przy krotki no i go sholowalem jakos, wracam do domu, wyciszylem sobie muzyczke przed domem a przy skrecaniu spod maski wydobywaja sie dziwne dzwieki.. nawet na postoju przy lekkim skrecaniu kierownica lewo/prawo takie jakby popiskiwanie szuranie ciezko okreslic.. .wydobywa sie to gdzies od silnika... co to moze byc?? dzieki za odpowiedz

[ Dodano: 14 Maj 2008 19:08 ]
teraz wyjrzalem przez okno i zobaczylem plane przed domem, poszedlem do fury i wycieka cos :( jak jest ta obudowa silnik z napisalem TDI to tak jakby po jej lewej stronie... wspomaganie kierownicy?
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 19:20 przez Marioprestiz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr maja 14, 2008 19:21

Marioprestiz pisze:teraz wyjrzalem przez okno i zobaczylem plane przed domem, poszedlem do fury i wycieka cos jak jest ta obudowa silnik z napisalem TDI to tak jakby po jej lewej stronie... wspomaganie kierownicy?
Prawdopodobnie , moze wydaje dziwne dźwieki bo płyn uciekł i pompa zaczyna chodzic bez płynu, , zobacz do zbiorniczka z płynem jaki jest stan lub czy wogóle jest , a co do wycieku to na kanał, zdejmować osłone silnika i lukać skąd sie leje.

Z fusów nie wywrózymy trzeba pod auto włazić.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » śr maja 14, 2008 19:27

a widac ten zbiorniczek od wspomagania? gdzie on sie znajduje, bo wiem gdzie jest od spryskiwaczy i od ukladu chlodzenia ten wyrownawczy, gdzies obok nich?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr maja 14, 2008 19:42

Marioprestiz pisze:a widac ten zbiorniczek od wspomagania? gdzie on sie znajduje, bo wiem gdzie jest od spryskiwaczy i od ukladu chlodzenia ten wyrownawczy, gdzies obok nich?
Nie pamietam gdzie w golfie IV jest zbiorniczek , ale chyba gdzies w okolicach pasa przedniego jest czarny z czarną lub zieloną nakrętką , w nakretce jest bagnecik z podziałka MIN/MAX


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » śr maja 14, 2008 19:44

Zbiornik wspomagania jest miedzy chlodzenia, a spryskiwaczy.
Na ponizszym rysunku to ten zaznaczony elipsa:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » śr maja 14, 2008 19:46

dzieki, a jezeli to by byla padnieta pompa to jakies moga byc mniej wiecej koszty takie naprawy?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr maja 14, 2008 19:54

dzieki, a jezeli to by byla padnieta pompa to jakies moga byc mniej wiecej koszty takie naprawy?
Regenerowana pompa w wyspecjalizowanym zakładzie około 300-400zł, wymiana pompy około 50zł , o cene nowej fabrycznej pompy nawet nie pytaj bo zawału dostaniesz :helm:

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 19:55 ]
Narzie nie ma co medytować tylko pod auto włazić i patrzec gdzie sie leje.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » śr maja 14, 2008 20:04

jutro sie juz umowilem do mechanika, napisze pozniej co i jak

[ Dodano: 14 Maj 2008 21:33 ]
byłem teraz popatrzec dokladnie z latarka bo wczesniej nie mialem czasu no i jak sie okazalo to zajrzalem od boku za silnik tak jakby i tam widac te polośki (?) no i kurde ona tam jest zaolejona.. co to moze byc? mozliwe ze tam cos sie uszkodzilo i ze to co cieknie to olej ze skrzyni biegow? mozna z takim czyms jechac do mechanika? ok.3 km?
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 21:57 przez Marioprestiz, łącznie zmieniany 1 raz.



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » śr maja 14, 2008 22:27

Jeżeli widziałeś wyciek w okolicy półośki to prawdopododnie padła ci przekładnia kierownicza, a konkretnie uszczelnienie tam, gdzie do przekładni wchodzi drążek kierowniczy. Sprawdź stan płynu od wspomagania i ewentualnie jeżeli nie masz bardzo dużego wycieku to dolej płyn i do mechanika powinnieneś dojechać. Najwyżej po drodze jeszcze raz dolej, jeżeli będzie taka potrzeba. Nie wiem jaki masz płyn, najczęściej zielony FEBI do wspomagania. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » czw maja 15, 2008 11:37

samochod juz u mechanika, prawdopodobnie cos z maglownica..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości