Niebieska chmurka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » wt maja 13, 2008 13:52

I koniecznie zmień olej. Ponoć castrol to syf i każdy inny olej jest od niego lepszyy :bigok:
Sorki kolega ale takie wypowiedzi troche mnie wkurzaja ponoć to ponoć tamto jak nie miałeś okazji na tym jeździć to znaczy że nie masz bladego pojęcia na jego temat, a jak czegoś nie znasz to się o tym nie wypowiadaj. Ja jezdze na castrolu od zawsze i nigdzy nie mialem zadnego problemu. Pozdro



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » wt maja 13, 2008 15:17

lokmen, taka opinia krąży wśród wielu użytkowników samochodów, których znam i których nie znam. Jeździłem na mobilu, shellu i te oleje moge polecić. A innych nie lałem, bo np chcąc kupić Castrol odradzono mi go...



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » wt maja 13, 2008 23:21

A moja druga chmurka chodzi na ELF 15/40 i jak narazie wszystko oki. Czemu sadzicie ze to wina pierscieni? Czyzby remoncik sie klanial? Napisze jeszcze ze podczas dlugiej trasy zanikanie oleju jest minimalne praktycznie zero, jechalem do Szfecji i powiem wam ze w Szwecji dopiero ze setke dolalem, A jak jezdze do pracy po 50KM dziennie to co 4 dzien trzeba kapnac troszke. A bylem w Zakopanem to nic nie dolewalem dsopiero po powrocie ale to bylo swiezo po wymianie oliwki :jezor:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » śr maja 14, 2008 00:21

czyli wychodzi ze pali ci olej tylko na zimnym silniku wiec raczej stawiam na uszczelniacze zaworowe...



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr maja 14, 2008 18:57

diaz34 miałeś szczęscie ze nie musiałem dolewac tego oleju na środku morza jak jechałes do tej Szwecji. :grin:



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr maja 14, 2008 23:38

SZATANEk ale z lodzi do gdanska pare km jest jak bys nie wiedzial. Dzisiaj mialem sytuacje ze musialem szybko skrzyowanie opuscic to po 50 m. sie spojrzalem w lusterko to jeszcze w miejscu ruszenia chmurka sie nie rozeszla ale to byl but na maxa :grin: Powiedzccie mi czy jest wogule mozliwe ze turbo przepuszcza 2 oleju na 10tys. czy wogule by chodzila jeszcze turbawka czy taki ubytek to raczej smierc dla turbo?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 15, 2008 12:08

powiem ci tak napewno te 2 l na 10 tys to nie tylko z turbo , napewno i uszczelniacze i pierscienie tez cos puszczają, gdyby wszystko waliło z turbiny to i IC i tłumiak miał bys zawalony na maxa i napewno autko nie jeżdziłoby poprawnie, nie ma bata.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości