Wyskakuje mi od czasu do czasu blad 575 (ciśnienie kolektora dolotowego-notlauf??). Jednak blad pojawia sie tylko przy np ruszaniu z miejsca na drugim biegu, czyli przy niskich obrotach i wiekszym obiazeniu.
Nigdy nie pojawia sie to przy wysokich obrotach i nawet gdy jade dluzszy czas np przy obrotach 4000.
Zastanawiam sie czy to jest wina zaworka, gruszki czy moze kierownic.
Jednak z drugiej strony nigdzie nie wyczytalem aby takie objawy byly przyczyna zapieczonych kierownic.
Jedyne, na co zwrocilem uwage to tn nieszczesny, pstrykajacy przekaznik za popielniczka (nie wiem czy jest cos takiego w Golfie), tzn jesli przy rusaniu nie zalaczy/wylaczy sie wtedy chyba pojawia sie notlauf.
Drugie spostrzezenie zwiazane jest z przeplywka.
Blad 575 zaczal sie pojawiac po wymianie przeplywki na nowa. Auto oczywiscie lepiej ciagnie ale niestety czasami pojawia sie ten nieszczesny blad

Poradzcie prosze od czego zaczas sprawdzanie. Logi dynamiczne nic tu nie dadza bo jak auto nie wpadnie przy niskich obrotach w notlauf to potem juz moge wsiskac gaz i jest ok.