Jakie turbo ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krisster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Jakie turbo ??

Post autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:04

Witam kolegów :D
Zwracam sie do was z pytaniem jakie było turbo montowane w passacie b4 tdi 90 ps, jaka jest mniej wiecej cena takiej turbinki i czy mozne zaadaptowac jakas inna ??
z góry dzieki za odpowiedzi



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 10, 2008 16:29

nie wiem jakie Turbo jest w 1Z ale mozesz wsadzać np z AWX turbinke czyli GT17
Tylko po co chcesz wymieniać turbine??



krisster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:41

kolega ma identyczne autko i mu sie chyba turbinka skonczyła a trzeba tak zrobic zeby jeździlo jak dawniej



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 10, 2008 16:42

To_mas pisze:nie wiem jakie Turbo jest w 1Z ale mozesz wsadzać np z AWX turbinke czyli GT17
tylko to się wiąże przynajmniej ze zmianą softu :bajer:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 10, 2008 16:46

damcio151 pisze:przynajmniej
;PP a tak zmiana ze sporym wydatkiem :)
tak tylko zaproponowałem :P jak juz ma zmieniać to niech wyrwie jakieś Gt1749VA ( chyba sie nie walnąłem w numerkach ) wtryskiwacze lepsze sofcik od razu auto będzie lepiej jeździć :)

krisster, a skąd wiesz ze sie turbinka skończyła ?? po czym to poznajesz ??



krisster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:51

a jeżeli turbina steruje zawór sterujacy n75 to sliniczek ma oznaczenia 1z 90ps ,bo jeszcze były wersje 90ps z turbina z zmienna geometria, a moze sa jeszcze jakies inne wersje 90ps silników ??

[ Dodano: 10 Maj 2008 16:52 ]
bo była bardzo głosna az za głosno gwizdała i teraz to juz praktycznie nie nic pod noga muł taki ze sie ledwie ciągnie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 10, 2008 17:19

krisster, to sprawdzcie przeplywke, i turbo na Vagu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob maja 10, 2008 18:47

krisster pisze:bo była bardzo głosna az za głosno gwizdała i teraz to juz praktycznie nie nic pod noga muł taki ze sie ledwie ciągnie
prawdopodobnie nieszczelność w dolocie.


Obrazek

krisster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: krisster » pn maja 12, 2008 13:25

przyczyna juz jest zlookalizowana-zatarło sie turbo :/ teraz kwestia tego czy to zregenerowac czy zakupic jakies inne czy ewentualnie nowe ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 12, 2008 14:18

krisster pisze:czy ewentualnie nowe ??
a ile zarabiasz ?? bo na nowe to tak czysto teoretycznie strzelam ze wyłożysz 3 wypłaty :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 12, 2008 19:40

To_mas, nie przesadzaj nowe kosztuje ok 2000 zl :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 13, 2008 01:26

Adamm pisze:To_mas, nie przesadzaj nowe kosztuje ok 2000 zl :P
tylko :PP
heh moze troche sie zagalopowałem a i tak dokładnie nie znam cen nowek ale wiem ze to duuuuuzzzzzoo jest :P lepiej regenerować swoją lub kupić inną uzywke :)



krisster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: krisster » wt maja 13, 2008 18:42

jak wczesniej pisałem to nie moje autko tylko kolegi moje jak narazie smiga lux a z tymi wypłatami nie było by aż tak źle :D ja osobiscie pokusił bym sie o to zeby jakos wzmocnic silnik bo mi mocy brakuje ale on to chce tylko zeby było tak jak dawniej i dlatego pytałem jakie jest turbo montowane w tym sliniku bo chce sie rozgladnac cenowo i zastanowic sie co dalej



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 13, 2008 21:30

krisster, no to ja mam rozwiązanie :)
On niech kupi Ci turbinke AWX a ty mu daj swoją :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 133 gości