szum w kolach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

szum w kolach

Post autor: denacik100 » ndz maja 11, 2008 23:35

witam.mam pytanko: jadac 100km/h strasznie szumi mi w tylnym prawym kole, jak jade 110km to szum zanika, co to moze byc? lozysko? i jeszcze jedno, jak przycisne pedal gazu prawie do dechy to jak sie rozpedza to nagle tak muli, jak spusze noge i jeszcze raz depne to normalnie przyspiesza i tak zakoazdym razem powyzej 120km/h :) dzieki za odp pozdro :okej:



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz maja 11, 2008 23:43

te drugie to notlauf. na pierwszy rzut wezyki poogladaj. i poszukaj w wyszukiwarce, tematow o tym setki. szum - moze byc lozysko, ale to wtedy tak jakby pod huczenie podchodzi.



denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: denacik100 » ndz maja 11, 2008 23:46

ok dzieki za info a tak ogolnie to jakie najwazniejsze wezyki sprawdzic? zabardzo nie jestem w temacie na temat notlaufu,a co do szumu to jednak jest *#cenzura#*... huczenie :P pozdro



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz maja 11, 2008 23:54

po lewej stronie komory masz zawor n75, od niego odchodza 3 weze, niebieski, czerwony, czarny. te sprawdz. dodatkowo w okolicy filtra kabinowego masz masz czarny waz. potrafi zleciec z tej choinki pod podszybiem. mozesz tez pokombinowac z mostkowaniem wezy czerwonego i niebieskiego.

moglbym ci tu pisac i sto lat ale te wszystkie tresci juz na forum sa :) wpisz w wyszukiwarce notlauf, przeladowanie, nie zawiedziesz sie.



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » pn maja 12, 2008 22:16

Nie wygląda mi to na notlauf (tryb awaryjny) ponieważ mulenie ustępuje po puszczeniu gazu, a typowy notlauf ustąpi dopiero po wyłączeniu zapłonu. A w jakim stanie masz filtr powietrza i paliwa?? Mozna by też przeczyścić przepływkę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167077 Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn maja 12, 2008 23:12

albo lozysko albo opony



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt maja 13, 2008 00:21

Ryszardo pisze:Nie wygląda mi to na notlauf (tryb awaryjny) ponieważ mulenie ustępuje po puszczeniu gazu, a typowy notlauf ustąpi dopiero po wyłączeniu zapłonu. A w jakim stanie masz filtr powietrza i paliwa?? Mozna by też przeczyścić przepływkę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167077 Pozdrawiam.
mylisz sie. u mnie notlauf w 1Z dokladnie tak wygladal. winny byl waz pod podszybiem



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt maja 13, 2008 00:29

Notlauf (blad na Vagu - 00575) to nie tylko przeladowanie, ale ogolniej blad cisnienia w kolektorze dolotowym. Moze byc przeładowanie lub niedoładowanie. Ten wezyk o ktorym piszesz to pewnie waz od mapsensora. U Ciebie pewnie był nieszczelny i mogl dostawac na lewo ciśnienie i ECU głupiał - stad miałes takie zachowanie Twojego TDI :okej:
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 00:45 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt maja 13, 2008 00:37

dokladnie tak :pub: efekt w sumie identyczny, 135 i auto sie konczylo. wezyk mial rozjechana koncowke i lapal lewe cisnienie
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 00:38 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt maja 13, 2008 00:43

:bigok: to tyle OT, jedz do wulkanizatora niech Ci looknie na oponki, choc ja bym stawial na lozysko. Mozesz to sprawdzic dotykajac piasty jesli bedzie duzo bardziej ciepla od tej po drugiej stronie auta (drugie kolo tylniej belki) to bedzie to prawdopodobnie lozysko. Proponowalbym lozyska SKF



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości