Słaby na 3cim biegu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Słaby na 3cim biegu?
Hej Panowie!
Dziś pokonałam trasę kraków-jaworzno bez problemu, poczym zatrzymałam sie na 2h i znow wsiadłam w autko. I Qrcze stwierdziłam ze moje autko jest dziwnie słabe na 3 biegu...Pod lekka górke na Trojce nie chcial wyjechac.. Co to moze byc ewentualnie jak to zbadać... Czyzby coś z silnikiem? Ale wtedy na wszystkich biegach by muliło...
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!
Dziś pokonałam trasę kraków-jaworzno bez problemu, poczym zatrzymałam sie na 2h i znow wsiadłam w autko. I Qrcze stwierdziłam ze moje autko jest dziwnie słabe na 3 biegu...Pod lekka górke na Trojce nie chcial wyjechac.. Co to moze byc ewentualnie jak to zbadać... Czyzby coś z silnikiem? Ale wtedy na wszystkich biegach by muliło...
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!
" Żadne lustro nie pokaże Cię tak, jak twoje słowa"
przecież to każdy głupi wie, nie posądzaj patolinki o brak znajomości stosowania skrzyni biegów w zależności od prędkości obrotowej silnika,wegi pisze:to zależy przy jakiej predkosci obrotowej pod ta gorke chciales podjechac na 3 biegu przy 45-50 km/h powinien wdrapac sie bez problemow (2100-2500 tys obrotow)
patolinka wiem co to za objaw, przy moim TDI miałem podobnie przy podjeżdżaniu pod lekkie wzniesienie jak złapałem notlaufa czyli silnik sterownik silnika zapodał stan awaryjny, wtedy kolejno redukowałem 5; 4; 3 i w końcu na 2 biegu muliłem (bo było to pierwszy raz i nie wiedziałem, że problem ustaje jak się wyłączy i ponownie włączy silnik),
wygląda na to, że może być u Ciebie kłopot z doładowaniem turbo.
kolego, nie wiem przez jakie okulary czytałeś mój post (chyba przeciwsłoneczne), że doszukałeś się w nim jakiejś wzmianki w której bym pisał, że patolince sterownik wrzucił tryb awaryjny,maciek88 pisze:po co głupoty piszecie sztomel i gustaw.Po co dyiewcyznie robicie mtlik w gowie jak jej auto nie ma wogle ecu silnika.Tylko pavello to dostrzegl.Wiec do tematu to moye byc masa przyczyn od pompy do turbo,filtry itd.Takze zostal chyba mechanior.
zacytowałem tylko na własnym przykładzie, że w moim TDI miałem identyczny objaw jak złapałem notlaufa i nie mogłem na 3 biegu wdrapać się pod wzniesienie.
To, że w AAZ nie ma ECU to nie musisz mi przypominać ani tego wytykać ale nie zapomnij, że tam też jest turbo, jest elektrozawór N75, aktuator i wężyki do sterowania turbiną ciśnieniem, zawór upustowy Waste Gate więc ja podałem najbardziej moim zdaniem prawdopodobną przyczynę niedomagania w jej samochodzie czyli problem z doładowaniem.
no z takim podejściem to dziewczynie pomożesz, tyle to i ona wie,maciek88 pisze:Takze zostal chyba mechanior
to forum jest po to aby komuś pomóc lub naprowadzić po to aby albo we własnym zakresie ustalić i naprawić przyczynę usterki albo wiedzieć o co biega i nie dać się naciągnąć mechanikowi przy jego diagnozie i koszcie naprawy.
[ Dodano: 10 Maj 2008 21:58 ]
no tak ! z całą pewnością będzie to wina pompy i filtrów, zwłaszcza że dziewczyna wyraźnie napisała:maciek88 pisze:Wiec do tematu to moye byc masa przyczyn od pompy do turbo,filtry itd
ipatolinka pisze:na Trojce nie chcial wyjechac
nie wiedziałem, że pompa i filtry fiksują tylko na 3 biegu !?patolinka pisze:Czyzby coś z silnikiem? Ale wtedy na wszystkich biegach by muliło...
proponuję patolinka abyś trochę szerzej opisała o tym niedomaganiu a zwłaszcza jakie były dalsze objawy, czy problem ustał czy objawia się nadal i w jakim zakresie obrotów itd.
otoz nie,w aaz nie ma n75.znowu wprowadzasz w bladSztomel pisze:jest elektrozawór N75,
[ Dodano: 10 Maj 2008 23:31 ]
tak ale sterowanie cisnieniem turbo dziala tu nieco inaczej nie wiem czy wiesz..Sztomel pisze:wężyki do sterowania turbiną ciśnieniem
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
Sytuacja ogólnie bardzo dziwna, ponieważ raz stało mi sie tak jak był zimny(wiec było wytłumaczenie),a ostatnio na ciepłym silniku. I nie dzieje się tak podczas kazdej mojej jazdy.
Oczywiscie wykluczam nieumiejetnosc posługiwania się skrzynią biegów Wbiłam 3 przy 45km/ 2100 obr czasem jak sa troszke wyzsze... na ale wiecie, ze to duzo zalezy od tego gdzie, po czym i jak szybko chce się jechac (rozpędzać). Kurcze moze filtry(ale na 3 biegu tylko)...Byly wymieniane 5 miesiecy temu. Nie tankuje żadnych bełtów. Cos mnie kusi żeby jechac do goscia ktory ma warsztat i tam sprawdza silniki diesla. Ale juz tyle razy sie przejechalam na mechanikach ze szok. Przyjechała BABA to mozna jej kazdy kit wcisnac.. Qrde..
Dzieki za pomoc!
Pozdrowionka
[ Dodano: 11 Maj 2008 12:36 ]
Qrcze zapomnialam Wam napisac jak sie cala sytuacja rozwiazala... Tzn. kiedy zaczał tak dziwnie spowalniac (byl rowniez bardzo cichy) zredukowalam na 2 wtedy zawył dostał kopa i pojechal...
Oczywiscie wykluczam nieumiejetnosc posługiwania się skrzynią biegów Wbiłam 3 przy 45km/ 2100 obr czasem jak sa troszke wyzsze... na ale wiecie, ze to duzo zalezy od tego gdzie, po czym i jak szybko chce się jechac (rozpędzać). Kurcze moze filtry(ale na 3 biegu tylko)...Byly wymieniane 5 miesiecy temu. Nie tankuje żadnych bełtów. Cos mnie kusi żeby jechac do goscia ktory ma warsztat i tam sprawdza silniki diesla. Ale juz tyle razy sie przejechalam na mechanikach ze szok. Przyjechała BABA to mozna jej kazdy kit wcisnac.. Qrde..
Dzieki za pomoc!
Pozdrowionka
[ Dodano: 11 Maj 2008 12:36 ]
Qrcze zapomnialam Wam napisac jak sie cala sytuacja rozwiazala... Tzn. kiedy zaczał tak dziwnie spowalniac (byl rowniez bardzo cichy) zredukowalam na 2 wtedy zawył dostał kopa i pojechal...
" Żadne lustro nie pokaże Cię tak, jak twoje słowa"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości