Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
krisster
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:04
Witam kolegów
Zwracam sie do was z pytaniem jakie było turbo montowane w passacie b4 tdi 90 ps, jaka jest mniej wiecej cena takiej turbinki i czy mozne zaadaptowac jakas inna ??
z góry dzieki za odpowiedzi
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob maja 10, 2008 16:29
nie wiem jakie Turbo jest w 1Z ale mozesz wsadzać np z AWX turbinke czyli GT17
Tylko po co chcesz wymieniać turbine??
-
krisster
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:41
kolega ma identyczne autko i mu sie chyba turbinka skonczyła a trzeba tak zrobic zeby jeździlo jak dawniej
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob maja 10, 2008 16:42
To_mas pisze:nie wiem jakie Turbo jest w 1Z ale mozesz wsadzać np z AWX turbinke czyli GT17
tylko to się wiąże przynajmniej ze zmianą softu
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob maja 10, 2008 16:46
damcio151 pisze:przynajmniej
;PP a tak zmiana ze sporym wydatkiem
tak tylko zaproponowałem
jak juz ma zmieniać to niech wyrwie jakieś Gt1749VA ( chyba sie nie walnąłem w numerkach ) wtryskiwacze lepsze sofcik od razu auto będzie lepiej jeździć
krisster, a skąd wiesz ze sie turbinka skończyła ?? po czym to poznajesz ??
-
krisster
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: krisster » sob maja 10, 2008 16:51
a jeżeli turbina steruje zawór sterujacy n75 to sliniczek ma oznaczenia 1z 90ps ,bo jeszcze były wersje 90ps z turbina z zmienna geometria, a moze sa jeszcze jakies inne wersje 90ps silników ??
[ Dodano: 10 Maj 2008 16:52 ]
bo była bardzo głosna az za głosno gwizdała i teraz to juz praktycznie nie nic pod noga muł taki ze sie ledwie ciągnie
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob maja 10, 2008 17:19
krisster, to sprawdzcie przeplywke, i turbo na Vagu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » sob maja 10, 2008 18:47
krisster pisze:bo była bardzo głosna az za głosno gwizdała i teraz to juz praktycznie nie nic pod noga muł taki ze sie ledwie ciągnie
prawdopodobnie nieszczelność w dolocie.
-
krisster
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: krisster » pn maja 12, 2008 13:25
przyczyna juz jest zlookalizowana-zatarło sie turbo :/ teraz kwestia tego czy to zregenerowac czy zakupic jakies inne czy ewentualnie nowe ??
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn maja 12, 2008 14:18
krisster pisze:czy ewentualnie nowe ??
a ile zarabiasz ?? bo na nowe to tak czysto teoretycznie strzelam ze wyłożysz 3 wypłaty
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn maja 12, 2008 19:40
To_mas, nie przesadzaj nowe kosztuje ok 2000 zl
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt maja 13, 2008 01:26
Adamm pisze:To_mas, nie przesadzaj nowe kosztuje ok 2000 zl
tylko :PP
heh moze troche sie zagalopowałem a i tak dokładnie nie znam cen nowek ale wiem ze to duuuuuzzzzzoo jest
lepiej regenerować swoją lub kupić inną uzywke
-
krisster
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 18:17
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: krisster » wt maja 13, 2008 18:42
jak wczesniej pisałem to nie moje autko tylko kolegi moje jak narazie smiga lux a z tymi wypłatami nie było by aż tak źle
ja osobiscie pokusił bym sie o to zeby jakos wzmocnic silnik bo mi mocy brakuje ale on to chce tylko zeby było tak jak dawniej i dlatego pytałem jakie jest turbo montowane w tym sliniku bo chce sie rozgladnac cenowo i zastanowic sie co dalej
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt maja 13, 2008 21:30
krisster, no to ja mam rozwiązanie
On niech kupi Ci turbinke AWX a ty mu daj swoją
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości