Tuning wtyczkami (?)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

salaciarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Tuning wtyczkami (?)

Post autor: salaciarz » ndz maja 04, 2008 17:44

Obrazek

1. It is necessary to unscrew the screws #1 and #2 and to withdraw the limit-switch. (you probably have a cover over), You can use tie-rap and fix the switch elsewhere (but it must remain open)

This modification makes it possible turbo to function full-time instead of compressing only when you ask for all the power.

2. Now, to disconnect the connector #4 and to find a means of connecting the selenoid which is below of this connector #4 on the same wire as the connector #3 (fuel cut-off selenoid). You can let the connector #4 hang, it is now useless.

This modification prevents the pump from "delaying" the timing to reduce the Nox (polution) It is necessary that this selenoid(#4) is activated (12v) with each time the engine is ignited to keep the advanced timing even with low RPM.

These 2 modifications will help the softer, more powerful engine to be (a little) and especially more economic.


Ktoś tego próbował?



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz maja 04, 2008 22:47

Też mnie te dwie modyfikacje zawsze zastanawiały i co one zmieniają i na co mają wpływ..



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz maja 04, 2008 22:50

1 i 2 to tylko egr. 3 gaszenie auta. 4 nie posiadam


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz maja 04, 2008 22:54

souler pisze:1 i 2 to tylko egr. 3 gaszenie auta. 4 nie posiadam

Jak tylko EGR 1 i 2? Ja mam te ustrojstwa i nie mam EGR.



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz maja 04, 2008 22:58

salaciarz pisze:This modification makes it possible turbo to function full-time instead of compressing only when you ask for all the power.
czyli pompuje na maxa gdy potrzebuje pełnej mocy???? :chytry: :chytry: :chytry:
chyba sie wezmę za aazeta ojca choc na 90 procent tam takich wtykow nie ma....

nr 4 jest ale do czego......
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 22:58 przez Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz maja 04, 2008 23:01

4 wtyczka jest do czujnika,czy zaworu wyprzedzenia kąta wtrysku,regulowany ciśnieniem w pompie zasady działania dokładnie nie znam ale Trochim już coś o tym pisał. :grin:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz maja 04, 2008 23:23

niby proste TD...ja wam powiem ze diesle skonczyły sie w mk2 to juz nie sa diesle to są silniki na ropę ,widać jest roznica...heh


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

salaciarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: salaciarz » ndz cze 08, 2008 19:05

2. Now, to disconnect the connector #4 and to find a means of connecting the selenoid which is below of this connector #4 on the same wire as the connector #3 (fuel cut-off selenoid). You can let the connector #4 hang, it is now useless.

This modification prevents the pump from "delaying" the timing to reduce the Nox (polution) It is necessary that this selenoid(#4) is activated (12v) with each time the engine is ignited to keep the advanced timing even with low RPM.
Na tyle ile jestem obeznany w ingliszu , wnioskuje , że autor chciał powiedzieć : przewód numer 4 odłączyć , natomiast wtyczke numer 3 rozgałęzić (to takie szersze tłumaczenie z mojej strony:P) i wpiąć także do gniazdka z wtyczki numer 4. Wtyczkę numer 4 pozostawić samej sobie.
Podobno ma pomóc w dziedzinie ekonomii silnika , sie zobaczy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości