Problem z głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Problem z głowicą

Post autor: sebii78 » wt kwie 22, 2008 12:46

Witam mam pytanko czy podejdzie do silnika 1,6TD głowica z 1,6D ,i czym one się w zasadzie różnią . Za pomoc wielkie dzięki. :D
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 17:51 przez sebii78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » wt kwie 22, 2008 17:44

z tego co sie orientuje to sie rozni inne ma kanaly olejowe



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » wt kwie 22, 2008 17:54

norman ma racje, jak jest to TD to glowica z TD jak zwykły D to glowica ze zwykłego D proste, lepiej nie mieszac :)


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 22, 2008 20:13

Moim zdaniem głowice TD od D się niczym nie różnią, może głowica od SB jest mocniejsza, ale wątpię w to. Mam uturbionego JPka i przez ponad rok jeździłem na zwykłej głowicy od JPka, w dodatku pękniętej i było OK, ale z czasem pęknięcie sie powiększyło i zaczęło wywalać płyn, zmieniłem na głowicę od SB i jest OK. Ale pewnie jakbym założył głowicę od JPka, też by było dobrze. Tak więc, jak masz okazje to śmiało zakładaj...

To jest tak samo jak z blokami, czy TD czy D i tak każdy ma wybite na bloku 1.6 D :)



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 22, 2008 20:55

Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 22, 2008 20:55

Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 22, 2008 22:28

Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.
Prawidłowo :) 1.6TD i 1.6D maja identyczne bloki i głowice, różnica to tylko osprzęt...



sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » śr kwie 23, 2008 00:08

Dzięki chłopy mam motor 1,6 TD JR turbo T3 i moja głowica pada a praktycznie padła więc z tąd moje pytanko ponieważ mam zamiar kupić głowice z 1,6D i jak piszecie nie ma problemu jej załozyc jak wszytko pasuje to fajnie ,tylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba a i czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac tak mysle i jeszcze mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa .Jakby co to piszćie w was jest nadzieja że znowu mój JR będzie smigał jak dawniej. :okej:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr kwie 23, 2008 00:39

sebii78 pisze:ylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba
Załóż oryginalna uszczelka do 1.6 TD, polecam firmy Goetze (u mnie wytrzymuje ciśnienie 1.3 bara, już od prawie roku :) ).
sebii78 pisze:czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac
wałka nie przekładaj, wszystkie zawory otwierają się tak samo w TD jak i w D.
sebii78 pisze:mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa
Głowice z hydrauliczną regulacja luzu zaworowego były montowane w silnikach 1.6 TD i D od rok 1986, po tym roku, każda głowica była na hydraulice czy to TD czy D.



sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » śr kwie 23, 2008 11:17

Dzięki to wszystko juz wiem co i jak !!!!!!!!!!!! :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości