jakie to turbo i gdzie wpiąć MBC?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

jakie to turbo i gdzie wpiąć MBC?

Post autor: WRiTTeR » pn kwie 21, 2008 21:07

tak wyglada turbo, wie ktos moze co to za turbo? i czemu sie tak poci, przebieg to 298 tys km wiec moze i ma prawo a pytanko czy jakos te wycieki da sie usunac domowym sposobem? jakies uszczelki? czyszczenie turba?

Obrazek

a tu fotka z boku tam gdzie powinien byc wezyk do MBC i go nie ma, chyba ze zamiast wezyka jest ta metalowa rurka?

Obrazek

pozdrawiam i z gory dziekuje za info


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn kwie 21, 2008 21:13

znaczy turbo ci sie kończy a ty jeszcze chcesz podnieść ciśnienie ? :crazy:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

puclok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 20, 2008 18:22
Lokalizacja: wisła

Post autor: puclok » pn kwie 21, 2008 21:34

wygląda na kkk k14 ,w tą rurke możesz podłaczyć mbc ale możesz zwiększyc też ciśnienie wkrecając śrubę w gruszce , ja mam w mk2 taką sama turbinę i też tak samo sie poci ale oleju z silnika nie ubywa wiec nie ma się czym przejmować ,moim zdaniem to przez zaduże ciśnienie wyciska olej na złączach .Może zawór wastegate sie zablokował i pompuje max ?



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » pn kwie 21, 2008 21:38

Turbo to k14.Po co ci MBC jak możesz sobie ustawić ciśnienie na gruszce (kontra na kluczyk 10 z imbusem w środku-widoczna na zdjęciu) Ze zdjęcia widać że masz jeszcze sporo regulacji.Bardziej ci się przyda manometr niż MBC.
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 21:39 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » pn kwie 21, 2008 22:53

puclok pisze:wygląda na kkk k14 ,w tą rurke możesz podłaczyć mbc ale możesz zwiększyc też ciśnienie wkrecając śrubę w gruszce , ja mam w mk2 taką sama turbinę i też tak samo sie poci ale oleju z silnika nie ubywa wiec nie ma się czym przejmować ,moim zdaniem to przez zaduże ciśnienie wyciska olej na złączach .Może zawór wastegate sie zablokował i pompuje max ?
no wlasnie mi tez oleju nie ubywa, moze z 2 setki na 10 tyś... dlatego sie tym poceniem nie rpzejmuje bo nie kapie nic tylko ze brzydko to wygląda... no to w najbliższym czasie kupie wskaznik i sprobuje je troszke podkrecic mysle tak na 0,9 bara, pin juz jest kat wywalony wlozona struna wiec mysle ze nawet dobrze by bylo teraz podkrecic turbawke...

tą śrube ktora mam wkrecic to ta na tym drugim zdjeciu widoczna?

[ Dodano: Pon Kwi 21, 2008 22:55 ]
a i jeszcze gdzie jest ten zawor co mogl sie zablokowac? idzie to jakos przeczyscic zeby wsio dobrze chodziło?


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pn kwie 21, 2008 23:31

to co Ci sie niby poci to sprawdz czy masz uszczelke, bo ja mialme identycznie i jak wymienialem ta uszczelke to okazalo sie ze tam nic nie ma :crazy:



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » pn kwie 21, 2008 23:37

Włochaty pisze:to co Ci sie niby poci to sprawdz czy masz uszczelke, bo ja mialme identycznie i jak wymienialem ta uszczelke to okazalo sie ze tam nic nie ma :crazy:
wskażesz mi laskawie palcem na spocie w piatek gdzie to siedzi ? :D


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pn kwie 21, 2008 23:46

WRiTTeR pisze:wskażesz mi laskawie palcem na spocie w piatek gdzie to siedzi ? :D
oczywiscie :bigok:



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » wt kwie 22, 2008 13:48

jeszcze jakby ktos powiedzial ktora sruba to podkrecic?!


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » wt kwie 22, 2008 18:20

ja ma taka sam turbawke i podobnie sie poci choc troche mniej.Mozecie pokazac mi gdzie jest ta uszczelka o ktorej byla mowa .zawór raczej sie nie zablokowal bo turbo pompuje max 0.65 bara


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt kwie 22, 2008 19:05

tam gdzie zaznaczylem czerwona kreska
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » wt kwie 22, 2008 20:00

Włochaty pisze:tam gdzie zaznaczylem czerwona kreska
to mozna chyba tez silikonem odpornym na temp pociągnac co? przy okazji wymienic opaski od weza gumowego na nowe...


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » śr kwie 23, 2008 00:19

hmm to jest laczenie kolanka z kolektorem dolotowym ja mam w tym miejscu silikon taki czarny i nic sie nie poci odporny pewnie na temp turbinka taka sama k14 sprawdzie cisnienie doladowania bo w tych turbawkach westgate lubi sie zapiec lipa konstrukcja ja szczerze powiem ze jezdze na zapieczonym non stop i tylko noga reguluje doladowanie staram sie nie przekraczas 1Bara bo intercoolerka niemam :( pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr kwie 23, 2008 01:08

wojtaz83 pisze:tylko noga reguluje doladowanie staram sie nie przekraczas 1Bara
ciekawe :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości