Walka z pompą boscha AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Walka z pompą boscha AAZ
jeżeli już ktoś to robił proszę o porade Mianowicie Usunąłem wyciek z pompy po przez wymianę oringa no niestety do tego musiałem ja rozkręcić trochę nie odkręcałem ją od bloku silnika ani niczym nie obracałem w środku lecz trochę musiałem wyciągnąć z niej podzespołów żeby móc złożyć ją do kupy o taka pompa
złożyłem ja do polowy zalałem ropom ile moglem i na hol i niestety nie pompuje ropki po luzowałem wtryski i nic blee sucho hmm w przewodzie zasilającym pompę nie widać powietrza i teraz roz kminiam czy pompa jest zapowietrzona czy złożyłem coś źle
co do złego złożenia to tylko mam jedną niewiadomą co od tego wałka jak odkręciłem mialem otworek w dół i tak złożyłem
Link do pełnego schematu Pompy http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
dziękuje z pomoc pozdrawiam
złożyłem ja do polowy zalałem ropom ile moglem i na hol i niestety nie pompuje ropki po luzowałem wtryski i nic blee sucho hmm w przewodzie zasilającym pompę nie widać powietrza i teraz roz kminiam czy pompa jest zapowietrzona czy złożyłem coś źle
co do złego złożenia to tylko mam jedną niewiadomą co od tego wałka jak odkręciłem mialem otworek w dół i tak złożyłem
Link do pełnego schematu Pompy http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
dziękuje z pomoc pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 11:05 przez Bykus, łącznie zmieniany 2 razy.
Pompa przed rozłożeniem śmigała wiec wykluczam usterki elektroniki teraz mam pytanie ponieważ cienki w uszach jestem z diesli wiec mógł by mi ktoś powiedzieć co to jest ? nie wiem czy nie ma tam w jednym miejscu do odpowietrzania miejsca jak by ktoś mógł omówić co to za elementy pod 3 jest u mnie jakiś czujnik jeszcze
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 09:31 przez Bykus, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
pierwsza fotka
1 - sruba dawki paliwa
2 - elektrozawor
3 - miejsce wkrecania czujnika zegarowego do ustawiania kata wtrysku
druga fotka rozebrany elektrozawor?
trzecia i czwarta fotka - zaworek zwrotny - reguluje cisnienie wewnatrz pompy
1 - sruba dawki paliwa
2 - elektrozawor
3 - miejsce wkrecania czujnika zegarowego do ustawiania kata wtrysku
druga fotka rozebrany elektrozawor?
trzecia i czwarta fotka - zaworek zwrotny - reguluje cisnienie wewnatrz pompy
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
2 to elektrozawor odcinajacy paliwo
dobrze go poskladales i dziala?
a i jeszcze jedno
po zlozeniu ustawiles kat wtrysku mniej wiecej ?:P
dobrze go poskladales i dziala?
a i jeszcze jedno
po zlozeniu ustawiles kat wtrysku mniej wiecej ?:P
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 10:47 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości