Walka z pompą boscha AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bykus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 14:48
Lokalizacja: z daleka

Walka z pompą boscha AAZ

Post autor: Bykus » pt kwie 18, 2008 00:58

jeżeli już ktoś to robił proszę o porade Mianowicie Usunąłem wyciek z pompy po przez wymianę oringa no niestety do tego musiałem ja rozkręcić trochę nie odkręcałem ją od bloku silnika ani niczym nie obracałem w środku lecz trochę musiałem wyciągnąć z niej podzespołów żeby móc złożyć ją do kupy o taka pompa :)
Obrazek
:satan:

złożyłem ja do polowy zalałem ropom ile moglem i na hol i niestety nie pompuje ropki po luzowałem wtryski i nic blee sucho hmm w przewodzie zasilającym pompę nie widać powietrza :smoke: i teraz roz kminiam czy pompa jest zapowietrzona czy złożyłem coś źle
co do złego złożenia to tylko mam jedną niewiadomą co od tego wałka jak odkręciłem mialem otworek w dół i tak złożyłem Obrazek

Obrazek

Link do pełnego schematu Pompy http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
dziękuje z pomoc pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 11:05 przez Bykus, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 18, 2008 08:18

ten walek da sie chyba w tylko jednej pozycji zalozyc ;)
ps. sprawdziles najprostsze sprawy np. elektrozawor? :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 18, 2008 08:55

Bykus, ten walek i tak sie obraca :P wiec to na pewno nie jego wina


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Bykus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 14:48
Lokalizacja: z daleka

Post autor: Bykus » pt kwie 18, 2008 09:28

Pompa przed rozłożeniem śmigała wiec wykluczam usterki elektroniki teraz mam pytanie ponieważ cienki w uszach jestem z diesli wiec mógł by mi ktoś powiedzieć co to jest ? nie wiem czy nie ma tam w jednym miejscu do odpowietrzania miejsca jak by ktoś mógł omówić co to za elementy pod 3 jest u mnie jakiś czujnik jeszcze
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 09:31 przez Bykus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 18, 2008 09:45

pierwsza fotka

1 - sruba dawki paliwa
2 - elektrozawor
3 - miejsce wkrecania czujnika zegarowego do ustawiania kata wtrysku

druga fotka rozebrany elektrozawor?

trzecia i czwarta fotka - zaworek zwrotny - reguluje cisnienie wewnatrz pompy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Bykus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 14, 2008 14:48
Lokalizacja: z daleka

Post autor: Bykus » pt kwie 18, 2008 09:50

idę walczyć z nim dalej tylko niema sie do czego przeszczepić



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 18, 2008 10:26

jesli cos nie tak poskladales i bedziesz nim krecil to wielce prawdopodobne jest, ze zarzniesz pompe :/


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pt kwie 18, 2008 10:40

Na moje oko śruba dawki paliwa jest dość sporo wykręcona!Miałeś ją zupełnie wykręconą?
Jak tak to trzeba dawkę ustawić.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 18, 2008 10:46

2 to elektrozawor odcinajacy paliwo

dobrze go poskladales i dziala?


a i jeszcze jedno

po zlozeniu ustawiles kat wtrysku mniej wiecej ?:P
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 10:47 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 18, 2008 10:46

Pyton50, to sa pogladowe fotki z vwdiesel.net to raz, a dwa, ze na tej srubie normalnie jest zabezpieczenie a na fotce jest zdjete i dlatego tak wyglada


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pt kwie 18, 2008 11:07

Właśnie mnie to zastanawiało bo to nie pompa od AAZ!



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt kwie 18, 2008 20:34

jak na moją głowe to nie założyłeś pierścienia na tłoczku dobrze


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 132 gości