Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » sob kwie 12, 2008 12:14

lupo4801 pisze:a ja mam ALH i zmienną geometrię, jak z tym jest. Czy nie mam oryginału albo ktoś zmieniał.
masz zmienna geometrie tak jak wszystrkie ALH - dalej po poście kadett1.3 jest to napisane


Obrazek

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn kwie 14, 2008 19:47

A ja się chyba żegnam ze swoim ALH. Szkoda, że nie zdążę zmienić mu wtrysków prawdopodobnie mielibyśmy pierwszy namacalny dowód, że to ich wina. Niestety muszę kupić autobus, dobre jedynie to że będzie ze stajni VW/Seat (Sharan/Alhambra)...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pn kwie 14, 2008 22:31

suavomer pisze:Szkoda, że nie zdążę zmienić mu wtrysków prawdopodobnie mielibyśmy pierwszy namacalny dowód, że to ich wina.
no jak ja zmienie swoje to na pewno zapodam info - a te atobusy to też fajne


Obrazek

aaadamw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: aaadamw » czw kwie 17, 2008 11:00

ok, ale jak odróżnić ALH od AGR??



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw kwie 17, 2008 11:04

aaadamw pisze:ok, ale jak odróżnić ALH od AGR??
po wlepie w książce serwisowej albo w bagażniku


Obrazek

aaadamw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: aaadamw » czw kwie 17, 2008 11:08

czyli mam rozumieć ze tam będzie jawnie naoisane ALH/AGR. cze moze jkies inne kody jak w przypadku wyposarzenia?



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw kwie 17, 2008 11:13

aaadamw pisze:czyli mam rozumieć ze tam będzie jawnie naoisane ALH/AGR. cze moze jkies inne kody jak w przypadku wyposarzenia?
dokładnie tak będzie - będzie podane w kw moc i kawałek dalej jak pamiętam kod silnika - kody wyposażenia sa niżej


Obrazek

aaadamw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: aaadamw » czw kwie 17, 2008 11:14

ok, dziekuje bardzo.



fialson1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 26, 2006 22:25
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: fialson1 » sob kwie 26, 2008 22:13

Ja swojego pogoniłem i spokój :bigok: .Wsiadłem w Borę 2003 1.9 130 KM 6 biegów. Pali tyle samo a przyspieszenie- można się zdziwić ,ja jestem w szoku.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob kwie 26, 2008 22:42

Ja swojego pogoniłem i spokój :bigok: .Wsiadłem w Borę 2003 1.9 130 KM 6 biegów. Pali tyle samo a przyspieszenie- można się zdziwić ,ja jestem w szoku.
ja nie narzekam, trochę go podkręcę tzn. wymiana wtrysków, turbulum, MAFa, icka, flansz, kolektora itp. (trzeba trochę poczytać i jest OK) nawet z ALH da się trochę wyciągnąć,


Obrazek

fialson1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 26, 2006 22:25
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: fialson1 » ndz kwie 27, 2008 07:22

Ja też nie narzekałem , ale straciłem sporo czsu i energi żeby dojść "Co jest z tym ALH" . Motor nigdy mnie nie zawiódł, zrobiłem nim 100000 , wkurzało mnie to że spalanie na poziomie 7-8 l?100km a przy jeżdzie emeryta. Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
greg6.7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska

Post autor: greg6.7 » ndz kwie 27, 2008 18:36

Witam

Chyba znalazlem przyczyne dlaczego alh pala wiecej .

Ostatnio znajomy zmienial wtryski w swojej jetta wagon bo mial przejechane na nich 250tys mil i zachcialo mu sie wirusowac samochod. Tuner powiedzal mu ze wtryski po takim przebiegu nie rozpylaja juz dobrze i zanim wgra my program powinien je wymienic. Tak tez sie stalo. A ja dostalem jego stare wtryski do sprawdzenia. Od samego poczatku podejrzewalem ze za zwiekszone spalanie odpowiedzalne sa zjezdzone wtryski.Wiec wymienilem moje z przebiediem 119tys mil na te z 250 tys mil . Przejezdzilem 4 tygodnie ta sama trasa (nie oszczedna jazda jak zwykle :grin: ).

A ot moje wrazenia :

rozruch i praca silnika bez zmian , korekcje na kanale 13: nie przekraczaly 0,5 ale zuzycie paliwa : :goof: :goof:

26 mil z galona (9l/100km) moj beetelek nigdy nie zrobil mniej niz 35mil z galona (6.7l/100km). W tym czasie spalilem 2 zbiorniki paliwa . Po wymianie wtryskow na moje stare spalanie wrocilo do normy czyli 42mile z galona (5.6l/100km).

Tak wiec smiem przypuszczac ze za zwiekszone spalanie odpowiedzalne sa zarzniete wtryski.

pozdrawiam Greg


Ps ten znajomy musial wymienic rowniez pompe bo okazalo sie ze nie daje odpowiedniego. A po wymianie pompy , wtryskow i programie na 137KM jetta pali mu jakis 1l mniej na autostradzie.



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pn kwie 28, 2008 16:26

greg6.7 pisze:Tak wiec smiem przypuszczac ze za zwiekszone spalanie odpowiedzalne sa zarzniete wtryski.
no i moje przypiszczenia też doszły do takiego końca tym bardziej że wszyscy którzy tu pisali coś robili przty swoich maszynach - oprócz wymiany wtrysków -
Więc najprawdpodobniej to może być jedyne lekarstwo


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn kwie 28, 2008 20:58

To jest jedyne lekarstwo!!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości