VW Bora nie przyśpiesza po naciśnieciu pedału gazu gwałtowni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

POPOzet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 22:00
Lokalizacja: Gdynia

VW Bora nie przyśpiesza po naciśnieciu pedału gazu gwałtowni

Post autor: POPOzet » ndz kwie 06, 2008 22:09

Mam taki problem podczas jazdy czy to na 3, 4 lub 5 biegu podczas gwałtownego nadepnięcia na gaz auto nie reaguje tylko predkościomiesz idzie na wyzsze obroty po czym po popuszczeniu pedalu gazu czuc szarpniecie jakby silnik wskakiwal na wlasciwy tor. Czy to moze byc spowodowane gorszej jakosci paliwem??. Tankowany na stacji LOTOS.
Jak sie jedzie i powoli naciska na pedal gazu auto sie rozpedza ale np przy checi wyprzedzenia i depnieciu to predkosciomiesz zero a silnik tak jakby na luzie jechal.

VW Bora, 2002r, TDI 1.9, 130 KM



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: VW Bora nie przyśpiesza po naciśnieciu pedału gazu gwałt

Post autor: Cinek » pn kwie 07, 2008 11:24

POPOzet pisze:Mam taki problem podczas jazdy czy to na 3, 4 lub 5 biegu podczas gwałtownego nadepnięcia na gaz auto nie reaguje tylko predkościomiesz idzie na wyzsze obroty po czym po popuszczeniu pedalu gazu czuc szarpniecie jakby silnik wskakiwal na wlasciwy tor. Czy to moze byc spowodowane gorszej jakosci paliwem??. Tankowany na stacji LOTOS.
Jak sie jedzie i powoli naciska na pedal gazu auto sie rozpedza ale np przy checi wyprzedzenia i depnieciu to predkosciomiesz zero a silnik tak jakby na luzie jechal.

VW Bora, 2002r, TDI 1.9, 130 KM
ja rozumiem że to pierwszy post, ale pisz po polsku - prędkościomierz idzie na wyższe obroty ? znaczy gdzie idzie
jak rozumiem wciskasz gaz, obroty wzrastają a prędkość nie ? bo jakby sprzęgło sie skończyło a nie paliwo kiepskie.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn kwie 07, 2008 11:33

jesli podmienimy obrtosciomierz za preedkosciomierz to diagnoza bedzie wskazywala na sprzeglo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Tegesik

Post autor: Tegesik » wt kwie 15, 2008 13:13

Do wymiany tarcza sprzęgła.



Luk223
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 13:08
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Luk223 » śr kwie 16, 2008 08:01

Witam... Mam podobny problem - z tym że: Iż auto przyspiesza na 4 bięgu az do 3 tyś obrotów i natychmiast obroty spadają do 2,7 tyś obrótów i auto dalej przyspiesza. nie ma przy tym żadnego przestoju..Dzieje sie to czasami i przu szybkim przyspieszniu... Mam ten sam problem?


Luk223

Tegesik

Post autor: Tegesik » śr kwie 16, 2008 09:57

Luk223,
ja miałem tak: na 3, 4 lub 5 przy gwałtownym wciśnięciu gazu obroty wzrastały - jak na biegu jałowym - ale auto nie przyśpieszało. Przy nieco delikatnieszym było podobnie jak u Ciebie, czyli obroty nieco wzrosły, zaraz opadły i powoli przyśpieszałem. No i autko nie miało mocy przy podjeżdżaniu pod wzniesienia.
Wymieniłem tarczę sprzęgła i jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości