Wskaznik doladowania - pokazuje tylko 0,5 bar

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Wskaznik doladowania - pokazuje tylko 0,5 bar

Post autor: Niemiec » czw kwie 10, 2008 21:46

Jak podpiąć wskaznik w AGR? Wpiąłem go w przewód który wychodzi gdzieś z okolic turbo i idzie do takiego zaworka. Wszystko ładnie, tylko że wskaznik pokazuje max 0,5 bar!! Myśle że coś jest zle podpięte, bo autko jezdzi tak jak należy...
Z tego co się dowiedziałem powinien pokazywać 0.9bar.
Szukałem na forum, ale nigdzie nie ma jak zamontować wskaznik w AGR
Obrazek
Obrazek


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 10, 2008 22:26

generalnie wskaźnik podpina sie gdzieś pod kolektor ssący, bo chyba nie ma w układzie innego miejsca żeby było prawidłowe ciśnienie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » czw kwie 10, 2008 22:29

A wężyk idący do LDA?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 10, 2008 22:39

EasyRider pisze:A wężyk idący do LDA?
w tdi? w golfie 4 ? wydaje mi sie że na dolocie jest czujnik temperatury i ciśnienia :chytry: zawory na powietrze w pompie sie skończyły na aazecie chyba

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 10:40 pm ]
są jeszcze sterowniki do których wchodzi rurka z powietrzem, ale nie jestem pewny czy czasem w trójkach sie nie skończyły
ale niech ktoś mądrzejszy sie wypowie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw kwie 10, 2008 22:46

generalnie wskaźnik podpina się do wężyka idącego z rury IC do mapsensora.
Tylko pytanie czy to jak samo jest rozwiązane w TDI bez VNT.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » czw kwie 10, 2008 23:00

doczytałem się że moge wywiercić otwór w dolocie, a następnie w nim zamontować taki króciec (z wentylka najlepiej), poczym na niego założyć wężyk od wskaznika.
No ale wolałbym nie wiercić nic....


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 10, 2008 23:04

ja mam wstawiony na klej króciec z malucha :bigok: no ale bez wiercenia i gwintowania sie nie obyło


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt kwie 11, 2008 00:08

Niemiec pisze:doczytałem się że moge wywiercić otwór w dolocie, a następnie w nim zamontować taki króciec (z wentylka najlepiej), poczym na niego założyć wężyk od wskaznika.
No ale wolałbym nie wiercić nic....
musisz wiercić..masz źle podłączony wskaźnik


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » pt kwie 11, 2008 00:45

mirass pisze:musisz wiercić..masz źle podłączony wskaźnik
tak myślałem :(

A masz jakiś patent na to??


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt kwie 11, 2008 08:10

Niemiec pisze:
mirass pisze:musisz wiercić..masz źle podłączony wskaźnik
tak myślałem :(

A masz jakiś patent na to??
najprościej kawałek zaworku rowerowego, wiercisz mały otworek, gwintujesz, wkrecasz swoją małą przejściówkę na klej do gwintów i masz już zrobione..czas operacji ok.30min

\mirass


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » pt kwie 11, 2008 19:18

mirass a gdzie lepiej wiercić w plastiku czy w tej gumie??
bo w rej gumie mozna dać jakąś podkładeczkę od spodu i też powinno być gites
Ostatnio zmieniony pt kwie 11, 2008 19:19 przez Niemiec, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt kwie 11, 2008 21:49

w kolektorze, nagwintować i wkleić. nie wsadzaj żadnych podkładeczek bo sie coś odkręci i silniczek slag trafi jak tłoczek wciągnie podkładeczke pod głowiczke :bigok: nie zapominaj że jednak tam jest jakiś przepływ powietrza


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości