Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » śr lut 20, 2008 12:07

No właśnie jest napisane 130bar ,i teraz co robić? Czy szukać inne obudowy czy te stare można ustawić z nowymi końcówkami na 155??????

[ Dodano: 21 Lut 2008 15:01 ]
Koledzy pomóżcie [-o<


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Weg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 18, 2008 19:23
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Weg » czw kwie 10, 2008 17:59

Witam czy koncowki wtryskiwaczy
297 firmyTOPRAN
nadaja sie do silnika SB ??
Ostatnio zmieniony czw kwie 10, 2008 18:00 przez Weg, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 10, 2008 21:28

dzidzia24 pisze:No właśnie jest napisane 130bar ,i teraz co robić? Czy szukać inne obudowy czy te stare można ustawić z nowymi końcówkami na 155??????

[ Dodano: 21 Lut 2008 15:01 ]
Koledzy pomóżcie [-o<

Sorki ale ja dzisiaj się dopiero zorientowałem że sprzedałem Ci nie te wtryski co chciałeś tylko swoje zapasowe.
Ale z czystym sumieniem mogę ci powiedzieć żebyś sobie ustawił 155bar i śmigał bo wrtyski różnią się tylko napięciem sprężyny.
Jeszcze raz Cię przpraszam.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Mam 1.6 TD silnik JR

Post autor: sebastian1901 » czw lut 12, 2009 18:28

Czytałem temat ale musze się jeszcze upewnić no i trochę odświeżyć :)

Mam zamiar wymienić końcówki wtrysków na te z SB'ka (DNOSD274)
Czy obudowy wtrysków będą pasować pod te końcówki czy muszą być z SB ?


Sebastian

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 12, 2009 18:58

sebastian1901 pisze:Czy obudowy wtrysków będą pasować pod te końcówki czy muszą być z SB ?
będą pasować :))



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw lut 12, 2009 19:18

wtryski to wiadomo że pompiarz będzie musiał ustawić a co z pompą ? podkręci ją do 160 Bar czy tak jak w starych wtryskach zostanie na 155 ?


Sebastian

arwam

Post autor: arwam » czw lut 12, 2009 21:09

sebastian1901 pisze:wtryski to wiadomo że pompiarz będzie musiał ustawić a co z pompą ? podkręci ją do 160 Bar czy tak jak w starych wtryskach zostanie na 155 ?

Pompy się na ciśnienie tłoczenia nie ustawia bo za odpowiednie ciśnienie twrysku jest odpowiedzialny dobrze ustawiony wtryskiwacz bo on ma się otworzyć przy 155 barach
Jeśli pompa nie jest w stanie wytorzyć odpowiedniego ciśnienia to należy wymienić albo całą pompę albo kompletny tłokorozdzielacz.
W pompie ustawiasz wewnętrzne ciśnienie jest ono odpowiedzialne za prawidłowe działanie przestawiacza kąta wtrysku.
Potem dawki:
rozruchowa,
maksymalna bez ciśnienia doładowania i maksymalna z pełnym ciśnieniem doładowania oraz wydatek resztkowy czyli taki jaki pompa podaje do silnika przy hamowaniu silnikem.
Oraz obroty jałowe, powyższone( czyli po wyciągnięciu przyspieszacza), oraz maksymalne.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » czw lut 12, 2009 23:07

A od czego mogą być końcówki DNOSD 193? :hmm:



arwam

Post autor: arwam » czw lut 12, 2009 23:53

Pyton50 pisze:A od czego mogą być końcówki DNOSD 193?
A skąd takie dziwolągi wytrzasnołeś wiesz z czym współpracowały?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 13, 2009 00:04

Pyton50 pisze:DNOSD 193?
AAZ jeśli sie nie myle zaraz sprawdzę :)

sorki AAZ to 297 :))
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 00:18 przez To_mas, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » pt lut 13, 2009 00:14

tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293 albo DNOSD 308



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 13, 2009 00:18

arwam pisze:tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293
poprawiłem :P ta 1 na początku mnie zmyliła :/



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pt lut 13, 2009 00:35

Mam właśnie DNOSD193 cztery nowe końcówki i nie wiem od czego???



arwam

Post autor: arwam » pt lut 13, 2009 01:00

To_mas pisze:
arwam pisze:tam o ile mnie pamięć nie myli to szły albo DNOSD 293
poprawiłem :P ta 1 na początku mnie zmyliła :/
T oja widzę że jak nowy silnik pod maską to już do TD sięnieprzyznajesz??
O zgrozo!!!!!!!!!!
:jezor:

Mnie też w pierwszej chwili się takwydawało tylko właśnie to jedynka z przodu mi nie pasowała



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości