Łopatka turbiny wylamana
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pudzian160
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 16:03
- Lokalizacja: Ełk
- Kontakt:
Łopatka turbiny wylamana
Czy ktos moze wie jak zachowuje sie turbina z wylamaną łopatką lub zgiętą?? Bo mechanik stwierdził u mnie w Golfie 1.9 TDI PD ze tak właśnie jest, nie jestem pewny czy mowi prawde bo auto ma moc i jeździ normalnie,tylko od 1000-2500 obr. coś metalicznie piszczy. Ogulnie podobno koszt naprawy to 1000zł. Co moze jeszcze powodować metaliczny pisk???
Ostatnio zmieniony wt kwie 08, 2008 18:23 przez Pudzian160, łącznie zmieniany 1 raz.
jak wyłamana ssąca to widać po zdjęciu rury od powietrza. a jak wyłamana po stronie wydechu to bez rozbierania ciężko to stwierdzić.
a za 500 to kupisz taką sprężarke po regeneracji, i sam se wymienisz - masz 500 w kieszeni
a za 500 to kupisz taką sprężarke po regeneracji, i sam se wymienisz - masz 500 w kieszeni
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Pudzian160
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 16:03
- Lokalizacja: Ełk
- Kontakt:
ja tu robiłem i jestem zadowolony
prócz tego karambol z białegostoku tylko nie wiem jak cenowo
prócz tego karambol z białegostoku tylko nie wiem jak cenowo
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Wirnik jest wtedy nie doważony, będzie miał "bicie" co może skutkować uszkodzeniem turbiny. Wirnik rozpędza się do niebotycznych prędkości i musi być perfekcyjnie wyważony, a brak łopatki albo wygięta łopatka zmieniają wyważenie i to poważnie... Prawdopodobnie po krótkim czasie rozwali łożyska i pójdą uszczelniacze na wirniku, albo w najgorszym wypadku rozleci sie wirnik, silnik wejdzie na niebotyczne obroty bo będzie zaciągał olej z turbiny i jeśli szybko go się nie zadusi to także się rozleci, to jest najgorszy scenariusz którego nikomu nie życzę...Pudzian160 pisze:Czy ktos moze wie jak zachowuje sie turbina z wylamaną łopatką lub zgiętą??
Tak swoja drogą, to widzę, że opinia, iż turbiny w golfach IV i nowszej generacji są bardzo kruche i szybko padają, się potwierdza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości