Regulacja ramienia gruchy AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn kwie 07, 2008 19:33

cowboy pisze:Grześko, słuszna uwaga - w końcu Ty jestes fachowcem od regulacji sztangi !!
Aj tam od razu fachowcem.
Trochę bujałem się z overboostem do 1,6 bara przez 3 sekundy to zacząłem szukać co jest grane.
A jak pamiętasz wydłużyłem sztangę wtedy o 2 obroty i miałem współczynnik około 55. Jak shamowałem auto jeszcze przed ich wymianą u Uysego, to przez to moje wydłużenie trochę pofalowało wykres z dołu.
Teraz skróciłem o 3/4 obrotu jest przeładowanie do 1,3-1,4bara, ale tylko na moment, i opada trochę poniżej zadanego, a później się stabilizuje, ale za to lepiej się wkręca z niskich obrotów. Współczynnik jest około 60. Tak że uważam że powinien on być w miarę odpowiedni. Chyba że się kolega nie boi overboostów, to może być nawet pod 70.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

talesbite
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 08, 2014 18:00

Re: Odp: Regulacja ramienia gruchy AFN

Post autor: talesbite » śr lut 26, 2014 15:36

cowboy pisze:

turbinki VNT15 mają lekkie overboosty, bo strasznie szybko się wkręcają i mają mniejsza gruszkę niż GT17-stki
Może ktoś podać jakieś namiary na gruszkę do VNT15. może jakieś numery Garretta? Musze wymienić a nie wiem co kupić.

Wysłane z mojego GT-I9001



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości