Pasek rozrzadu dobrze napiety, przeskoczyl o zabek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pasek rozrzadu dobrze napiety, przeskoczyl o zabek
witam.
mam problem wymienilem pasek rozrzadu zakupiony na allegro fiemy contitech continental napiety jest dobrze lecz zauwazylem ze przeskoczyl mi o zabek.
nie wiem czy jest to spowodowane tym ze ktos sprzedal mi nie orginalny pasek bo wydaje misie ze jest dobrze napiety.
prosze o porade jaki kupic pasek zeby nie trafic na lipe??
mam problem wymienilem pasek rozrzadu zakupiony na allegro fiemy contitech continental napiety jest dobrze lecz zauwazylem ze przeskoczyl mi o zabek.
nie wiem czy jest to spowodowane tym ze ktos sprzedal mi nie orginalny pasek bo wydaje misie ze jest dobrze napiety.
prosze o porade jaki kupic pasek zeby nie trafic na lipe??
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 20:58 przez wikus666, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdro
myślę, że ten problem nie spotkał tylko Ciebie, ja miałem to samo, przeskoczył pasek o jeden lub dwa zęby na (niby) pompie wtryskowej - słowa mechanika. Nie wiem co myśleć bo nic samo od siebie w rozrządzie nie może przeskoczyć. Czytałem dość uważnie to forum i piszą tu że jest to raczej wina napinacza. Tyle że nie wiem czy winą jest źle przykręcony napinacz czy po prostu niesprawny napinacz...
Dziwne zeczy Ci sie dzieja, blokowales przy zmianie paska kola pompy i walka rozrzadu? po zalozeniu paska przekrecales 2 razy wal?? Pamietaj ze naciagamy napinacz tak aby pasek jak najwiecej zebow lapal i wiedz tez ze przy napinaniu tez sie przestawi pompa i walek no chyba ze masz blokadki(zaczynamy zakladac pasek od przodu czyli najpierw na wal,pompa,walek rozrzadu od walu do pompy ma byc sztywny a takze od pompy do kola walka) banalne zeczy pisze ale moze o tym nie wiesz...
Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
Kolego przeczytaj co piszesz i zastanów się jak Ci pomóc. Ani ładu ani składu. Po drugie jak zauważyłeś na naciągniętym pasku iż jest przestawiony o jeden ząbek?? Opisz wpierw dobrze swoje spostrzeżenia to napewno ktoś Ci dobrze napisze odpowiedź. raczej mało prawdopodobne by przeskoczył przy dobrym naciągu. Napisz skąd masz takie spostrzeżenia, sprawdzałeś ustawienie punktów, że tak sądzisz??wikus666 pisze:jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe
Wherever you are,
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
Bez blokadek to nie jest to wcale takie latwe bo wszystko ucieka...
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:16 ]
Napisz czy masz blokadki czy znaczysz, postaram sie pomoc bo juz pare rorzadow wymienilem i raczej takich problemow jak ty nie mialem...
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:16 ]
Napisz czy masz blokadki czy znaczysz, postaram sie pomoc bo juz pare rorzadow wymienilem i raczej takich problemow jak ty nie mialem...
Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
nie mam blokadek przed sciagnieciem naturalnie ustawilem na znaki. chodzi mi o to ze po napieciu paska oczuwiscie wszystko bylo oki.
ustawilem sobie kont wtrysku.
jechalem i pasek przeskoczyl a napielem ze byl sztywny nawet zapalilem silnik i po kilku minutach znowu sprawdzilem napiecie paska
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:23 ]
kolego bardzo latwo sprawdzic czy pasek przeskoczyl o zabek jak sie robi znaki na posku i na kole w tym samym miejscu.
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:25 ]
dzieki za pomoc koledzy chodzi mi dokladnie o to czy moze to byc wina paska gdy jest nie oryginalny??
ustawilem sobie kont wtrysku.
jechalem i pasek przeskoczyl a napielem ze byl sztywny nawet zapalilem silnik i po kilku minutach znowu sprawdzilem napiecie paska
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:23 ]
Nike pisze:Kolego przeczytaj co piszesz i zastanów się jak Ci pomóc. Ani ładu ani składu. Po drugie jak zauważyłeś na naciągniętym pasku iż jest przestawiony o jeden ząbek?? Opisz wpierw dobrze swoje spostrzeżenia to napewno ktoś Ci dobrze napisze odpowiedź. raczej mało prawdopodobne by przeskoczył przy dobrym naciągu. Napisz skąd masz takie spostrzeżenia, sprawdzałeś ustawienie punktów, że tak sądzisz??
kolego bardzo latwo sprawdzic czy pasek przeskoczyl o zabek jak sie robi znaki na posku i na kole w tym samym miejscu.
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:25 ]
dzieki za pomoc koledzy chodzi mi dokladnie o to czy moze to byc wina paska gdy jest nie oryginalny??
pozdro
Na pasku i kole?wikus666 pisze:na posku i na kole w tym samym miejscu
Jeszcze na obudowie i kole to bym się za bardzo nie zdziwił.
A poza tym nie ma być sztywny tylko ma być odpowiednio napięty, po to jest znak na napinaczu.
[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:33 ]
Mało prawdopodobne, aczkolwiek niczego nie można wykluczyć w 100%.wikus666 pisze:czy moze to byc wina paska gdy jest nie oryginalny
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
wikus666 pisze:jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe
wikus666, uysy swoją wypowiedzią chciał zapewne powiedzieć, że nie wolno nigdy kręcić rozrządem za pomocą koła na pompie wtryskowej. Kręci się tylko wałem korbowym...uysy pisze:Adammm trzymaj mnie.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 162 gości