Szarpanie przy wyższych obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jgbass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob lip 21, 2007 17:17
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Szarpanie przy wyższych obrotach

Post autor: jgbass » pt kwie 04, 2008 21:52

Dzisiaj gofer się zbuntował. Czasami przy wyższych obrotach (powyżej 2500) zaczyna szarpać autem i silnik traci moc. Takie zjawisko występuje czasem na 2 biegu, czasem na 3 (na wyższych nie miałem możliwości sprawdzić dzisiaj.
Mogę np. jechać na dwójce, wejść na obroty powyżej 2500 i zaczyna mi szarpać, wrzucam trójkę i mogę ją pociągnąć ile chcę, do końca bez żadnego szarpania.
W pewnym momencie stojąc na światłach miał parę zachwiań równomierności pracy, ale nic nie gasło, tylko też trochę wstrząsnęło budą.
Jest jeszcze jeden objaw - czasami zapalała mi się kontrolka od płynu chłodniczego i gasła. Poziom płynu sprawdzałem i jest ok.

Co do przyczyn podejrzewam filtr paliwa, ale czy to na pewno to? Tankuje zawsze na sprawdzonej stacji shella, nigdy go nie zalewałem żadnymi opałami itp., także zła jakość paliwa raczej odpada.
Proszę o pomoc w diagnozie.

[ Dodano: 05 Kwi 2008 10:11 ]
Dzisiaj nawet na wolnych obrotach szarpie. Nie da się za bardzo jechać.
Szarpie niezależnie od tego czy mam wciśnięte sprzęgło czy nie.
Ostatnio zmieniony sob kwie 05, 2008 00:05 przez jgbass, łącznie zmieniany 2 razy.


Był JP, jest JR. Trochę różnica jest. :)
[img]http://images32.fotosik.pl/51/740f416c02db1092.jpg[/img]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt kwie 11, 2008 15:47

coś z pompa paliwa , ? pojedz do pompiarza żeby ci sprawdził


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt kwie 11, 2008 16:04

jgbass, na bank filtr palifka :goodman:
chyba ze zmieniales niedawno, ale to są typowe objawy syfu w filtrze, moze wystarczy go odwodnic.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości