Typ turbo w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt wrz 14, 2007 13:11

Z tego co widzę jest to seryjne KKK K 14. Z tym grzybkiem co do niego dochodzą wężyki masz długą śrubę, wkręcając ją w grzybek zwiększasz ciśnienie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 13:12 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pt wrz 14, 2007 14:03

BENITO, A nie jest to czasem kkk k03?Bo ja nie widzę tej śruby w puszce, a k14 chyba miały tę regulację ciśnienia na imbusową śrubę.

[ Dodano: 14 Wrz 2007 14:06 ]
to jest chyba k03 bo ma śubę z tyłu puszki, taką długą



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt wrz 14, 2007 14:22

Jeśli to KKK K03 to o sposobie regulacji masz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61020

Jeśli K14, to sorki, ale pomyliłem z T2 Garetta, tu jak kolega mówił w puszcze masz śrubę imbusową z nakrętką kontrującą i nią regulujesz ciśnienie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt wrz 14, 2007 14:48

BENITO, a jak sie reguluje t2?
jest tam dojscie?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt wrz 14, 2007 15:57

K03 :)
Pierw kup sobie wskaźnik doładowania i wtedy zabieraj się za kręcenie.
W K03 zwiększa się ciśnienie wykręcając te 2 śrubki na klucz 10 które są na tej długiej śrubie.

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt wrz 14, 2007 16:16

Nie wiem jak w mk3, ale u mnie w mk2 dojście jest kiepskie i raczej od dołu trzeba tę długa śrubę wkręcać, słyszałem jeszcze o jakiś patentach z łamanym kluczem, ale u siebie tego nie robię na razie, bo boje sięo uszczelkę pod głowicą, która w najlepszym stanie chyba nie jest.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

grynia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 10, 2007 01:24
Lokalizacja: mazury

Post autor: grynia » śr gru 05, 2007 20:07

Posiadam Golfa 1.9 GTD 93r i do dzisiaj jak sie okazało jeżdziłem bez doładowania. Turbina w wogóle nie dawała ciśnienia. Nie miałem żadnego miernika, ale mechanik pokazał mi w bardzo prosty sposób. Scisnął ręką gumową gumę przy turbinie i dodając gazu brak było efektu rozprężania tej gumy. Kiedy zdjął cieniutki przewodzik z przewodu od serwa turbina zaczeła działać co objawiało się rozprężaniem wcześniej wspomnianej gumy. Po nałożeniu z powrotem cieniutkiej rurki do serwa turbina dalej nie chodzi. Co to jest za ustrojstwo wyglądem przypominające elektrozawór przykręcony do kielicha do którego przychodzą dwa wężyki i kostka elektryczna.



arwam

Post autor: arwam » śr gru 05, 2007 20:33

EGR?



grynia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 10, 2007 01:24
Lokalizacja: mazury

Post autor: grynia » czw gru 06, 2007 23:12

arek wamej pisze:EGR?
Co to jest????



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt gru 07, 2007 08:55

Układ recyrkulacji spalin.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pt kwie 04, 2008 10:52

właśnie zaczynam przeglądać forum pod kątem mojego nowego nabytku - MK3 Variant AAZ `97. Nie mam zielonego pojęcia jakie siedzi w nim turbo. Najbliższy jest ten temat widze. czy potrafi ktoś moze okreslic mi po samym roczniku jakie moge miec turbo, czy wrzucic zdjecie? Czy moze jest to gdzies napisane na nim? Chce wiedziec, bo zamierzam sprawdzic cisnienie, jakie dmucha i moze skusze sie na zamiane PINa od 1,6, bo czytam dosc o tym sporo i widze, ze kazdy tylko chwali ta prosta modyfikacje :) a samemu mozna zrobic :)



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pt kwie 04, 2008 11:44

wegi, na stronie chłodnej masz tabliczke i tam powinno pisac



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt kwie 04, 2008 11:54

W AAZ pewnie siedzi KKK K14 albo KKK K03.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 62 gości